Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Alive?

Discussion in 'Generelt' started by MisterMist, 21 January 2017.

1. MisterMist

MisterMist Active Member

Dette forum består, historisk set, af næsten 6000 brugere, der har skrevet over en 1/4 million indlæg i næsten 20000 tråde. Er der virkelig ingen, som føler så meget for at holde det i live, at de vil bidrage en smule???

Jesper likes this.
  2. Random

Random Active Member

Personligt er jeg efterhånden helt ude af dampverdnen. Følger ikke med nogen steder længere. Jeg damper stadig, men bruger udstyr der er tusse gammel efterhånden og føler ikke rigtigt for at købe nyt og kigger af samme grund heller ikke rigtigt på dampsider mere. Vi har heller ikke butik og webshops mere.

Jeg fik nok bare for meget af det over en periode på nogen år, så jeg til sidst ikke gad det mere. Derfor jeg ikke har været aktiv herinde i en evighed.

3. Spygone

Spygone Well-Known Member

Synes jeg har gjort mit gennem tiderne, men ønsker bestemt også der vil komme mere gang i tingene. Med hensyn til min egen nuværende begrænsede aktivitet, så skyldes det udelukkende, at jeg ikke har har mere i ærmet at dele med andre. Køber praktisk talt ikke mere nyt udstyr, da det jeg har er glimrende, og opfylder mine behov for damp og nikotin.

@Random Du skulle måske ændre lidt på din profil nu, set i lyset af det du forklarer. ;)

4. qwertyu

qwertyu Member

Jeg har det på samme måde, køber ikke nyt, følger ikke engang med i det nye mere, det jeg har virker, fryseren er fyldt med nikotin.

Jeg forsøger at kvitte dampen, ved hjælp af en hjemmelavet nikotinspray.

5. nittaya

nittaya Active Member

dette forum har været en uvurderlig hjælp i starten af min karriere som damper ( ca. 5 år )...mange gode ideer, udveksling af gode råd, koh gen do vat versus alt muligt, optimering af grej, køb og salg, mange gode diskussioner f.eks om ny lovgivning osv. osv osv...jeg har det ligesom henrik, jeg har fundet mit udstyr...alt hvad der er værd at vide, findes derude i cyberspace...da jeg startede med dampen, eksisterede der ingen forretninger, hvor man kunne få oplysninger, gode råd tips og tricks, men dette er jo ret så kraftigt ændret nu, med ca. 200 stk fordelt over hele landet. jeg tror at disse forretninger og i nogen grad facebook har overtaget denne informationstjeneste. køb og salg af brugt udstyr foregår i stor udstrækning på facebook, hvor der før i tiden var en del "trafik" af den slags her på forum...ærgerligt er det godtnok...

6. lassep

lassep Member

Jeg damper stadig lige så meget som før og nyder at blande og opdage nye gode smage. Jeg savner bestemt også den hyggelige sludder på forumet. Men interessen for mods, gear, nye væsker er ikke så stort som tidligere. Personligt køber jeg indimellem noget nyt såfremt det jeg har ikke lever op til mine forventninger, men ikke på samme måde som tidligere.

7. tufkac

tufkac Member

Jeg er også helt ude af dampen. Har 7-8 liter vg 36mg hvis nogle interreseret ;)

8. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Da det er VG du har valgt at opbevare nikotinen i er du nok nød til at splitte det op da det ikke kan holde sig særligt længe.
    Bor du i nærheden af København ? Er det fra Pink Mule ? Har det været frosset ned ? Hvad skal du have for 1 liter ?

9. korsvang

korsvang Well-Known Member

Alt er vel skrevet gennem tiden - ting er ofte bare gentagelser - folk er på FB og i andre grupper - Folk får råd i alle de fysiske shops - De fleste forums er blevet lidt guloggratis - Vi herinde ved jo godt hvordan og hvorledes og når der ikke er tilgang af nye er det jo begrænset hvad der kan skrives :) Random hvad laver du så nu ? og Lasse var du ikke i væske branchen ?

10. Clark20

Clark20 Member

Det godt nok os sjældent jeg kigger forbi. Men ja man kan godt stadig savne tiderne på dette forum

Sent from my iPhone using Tapatalk

qwertyu likes this.
  11. jangeisler

jangeisler Active Member

Det er rigtig længe siden at jeg har været herinde. Jeg tror meget at det er fordi, at vi førhen måtte hjemmelave og modificere både grej og væske for at dække behovet. Da var det rart med et forum. Nu kan man købe rigtig gode dampting færdiglavet over det hele, og der er fb og youtube at kigge på.

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk

12. Bubbibjørn

Bubbibjørn Member

Sku også lang tid siden jeg har været aktiv her.
    Men er dog lige begyndt at dampe igen :)

jangeisler likes this.
  13. lassep

lassep Member

Jo da tyskland også fulgte trop på de nye eu regler drejede vi nøglen om.

14. SmokeUs

SmokeUs New Member

Jeg håber da der stadig er gang i branchen, da jeg lige har startet webshop indenfor vaping :D

Del Denne Side