Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Aroma web shop

Discussion in '[VIDEO] Modding - DIY' started by ASL, 26 June 2016.

1. ASL

ASL Member

Er der nogen som ved om der er en europæisk web shop, som har et godt udvalg af aromaer fra tpa, fw, fa og Inawera.
    Med et ordentligt udvalg og selvf samlet et sted?

2. korsvang

korsvang Well-Known Member

3. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

4. ASL

ASL Member

Pink mule har ikke så meget forskelligt desværre. Støtter jo helst "dansk"

Men chefsvapour ser sku lovende ud, og super priser :)

5. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Husk at tjekke det du bruger mest i bulk så er der virkelig penge og spare.

6. glad

glad Well-Known Member

Chefsvapour har ikke engang de to tobaksaromaer jeg fast bruger (Desert ship og US Red Mix), dem har Mulen i det mindste ;)

7. ASL

ASL Member

Jeg er ikke til tobak.
    Jeg har givet det massere af chancer, især med steep som mange folk snakker så godt om. Men det er ikke mig :)

8. glad

glad Well-Known Member

Smag og behag er jo så forskelligt :)
    Jeg blev bare nysgerrig efter om chefsvapour havde "mine" aromaer på lager, og det har de altså ikke, så tyndt udvalg set med mine øjne ;)

9. ASL

ASL Member

Lige korrekt :)
    Man kan ikke vinde hvergang

10. Rødekings

Rødekings Member

11. ASL

ASL Member

Ja det har de. Men jeg så mangler de en eller to, som så skal findes et andet sted.
    Så jeg leder efter en side som har et kæmpe udvalg

12. Ricky

Ricky Member

13. xalodogan

xalodogan Member

Hvad med told... Siden UK er ude af EU

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

14. glad

glad Well-Known Member

Det er de heller ikke endnu, hvis de overhovedet kommer det ;)

Del Denne Side