Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Batteri

Discussion in 'Guides' started by AlexTJ, 15 January 2016.

1. AlexTJ

AlexTJ New Member

Er denne sammensætning okay?

Smoktech - X CUBE II 160W TC MOD
    Smoktech - TFV4
    Efest - 38A 18650 2100mAh Batteri

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk

2. MisterMist

MisterMist Active Member

Re: Batteri

den er fin!
    vær lige opmærksom på, at de lilla Efest batterier findes i 2 udgaver - med og uden knop. De fleste boxmods kan kun anvende batterier uden knop..

3. Rødekings

Rødekings Member

4. hal

hal Active Member

Re: Batteri

Efest producerer ikke celler - De re-wrapper dem.
    Trods deres (ikke nødvendigvis forkerte men) vildledende specifikationer, så er det kvalitetsceller de re-wrapper og i det aktuelle tilfælde gætter jeg på en LG eller Samsung celle selvom Sony VTC4 også kan være en mulighed.
    Når de skriver 38A så er det typisk 1-2 sek. peak og ikke vedvarende. 20A er sikkert det rigtige tal ved vedvarende belastning (Både LG og Samsung har 2-3 celler der matcher de specs selvom de angiver en lidt lavere (30-36A) peak.

Hvis du skal have 2 sæt, er tilfreds med 2100 mAh (som måles ved afladning til 2.5v) så tvivler jeg på du finder noget der matcher nkon's aktuelle tilbud på Sony Konion VTC4 tll €2.85 pr. stk. (Selv med fragtpris kan jeg desværre ikke finde en dansk forhandler der kommer bare i omegnen)

Edit: Måske burde jeg lige tilføje... Dette var ikke ment som en devaluering af Efest batterier, jeg har selv nogle stykker som blev solgt til en helt ok pris hos danske forhandlere. Som sagt: Kvaliteten er fin, gode celler (ikke kinesisk genbrug) og jeg ender altid med selv at lægge ny wrap på. (Mine 30A/2500mAH Efest er GULE p.t. :))

Del Denne Side