Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Blanding af væske

Discussion in 'Selvblanderen' started by Unknown99, 13 June 2016.

1. Unknown99

Unknown99 New Member

Hej Alle

jeg er ny i at bland selv ift. stor nikotin base og så fortynde det op. Jeg snakkede med pink mule, og de vejledte mig i at hvis jeg købte 50% pg/vg base 100mg (250ml), så kunne jeg blande det op med 0mg base og så fortynde det til ønsket mg. Jeg har så taget en af de dersens universel beregnere, og den giver mig følgende

15ml 100mg vg/pg base

88,8 0mg pg base
    112,8 0mg base

og så aroma:
    9.6 ml
    4.8 ml
    4.8 ml
    4.8 ml

Det giver alt i alt en samlet væske 240ml med en 6mg nikotin.

mit spørgsmål er så hvorfor den forskellige vg og pg 0mg base. ift. til pinkmules rådgivning. Jeg har bare fyldt 200ml 0mg vg/pg base i min 15 ml 100mg vg/pg base. Håber mit spørgsmål giver mening, og om jeg har gjort det rigtig nok. :)

op med dampen.

mvh

Danni

2. callesen

callesen Member

Det er fordi Dine aromaer er lavet på en PG base ....... dine PG aromaer + din 88,8 ml PG base = 112,8 ml ... lige så meget som din VG base

Del Denne Side