Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

COPENHAVANA - custard & Tobak

Discussion in 'Produktnyheder' started by Leonardo, 1 September 2016.

1. Leonardo

Leonardo Active Member

CUSTARD & TOBAK

Vape Away og ChuffTown Cph. præsenterer årets Custard & Tobak

COPENHAVANA, som vi har døbt denne indbydende e-damp, fremstår med en flot ravgylden farve.
    Det er en klassisk dessertdamp, som i forening med de udvalgte eTobakker, kælent fylder mundhulen med velsmag. Toner af frugtkage - mild og sødmefuld, bagt med noter af tobak, vanilje og kærligt håndelag.
    Duften er attraktiv, med noter af nødder og brun karamel.

12 ugers velmodnede E-tobakker akkompagnerer COPENHAVANA, der har lagt kursen om det Sydfynske Øhav - blidt vuggende i et egetræsfad - det synes vi er lidt sjovt.
    Den 'sejlende' variant bottles kun i 280 flasker!

Forhandles ved: http://vapeaway.dk

Last edited: 26 October 2016
    Jesper, xalodogan and MisterMist like this.
  2. MisterMist

MisterMist Active Member

Dejligt, at der stadig er nogen, der gør noget for at højne vores oplevelse af damp. :)
    Rent personligt har jeg kun held med at dampe ren tobakssmag .. jeg har forsøgt mig med ananas, jordbær, lakrids og vanilje - men det er endnu ikke lykkedes mig at dampe mere end et par sug af hver.
    Vi er heldigvis alle forskellige - jeg er en stivstikker der forventer, at dampen smager så meget som muligt af den tobak, som den har erstattet. Men jeg synes, at initiativet er prisværdigt - og jeg ønsker det & dig al mulig held og lykke med at udbrede oplevelsen af kvalitetsvæske :)

3. xalodogan

xalodogan Member

Er det en Aroma som skal blandes & modnes først ?

Den lyder interessant :)

4. Leonardo

Leonardo Active Member

Tak de de rosende ord MisterMist. Jeg er personligt meget på linje med dig omkring rene tobakssmage. Men jeg må erkende, at en custardtobak, er populær. Det første batch, er stort set udsolgt på 24 timer! Som du sikkert véd, er AllDay jo ren tobakssmag, en af mine personlige favoritter, blandt vores egne. Jeg glæder mig dog til også at smage en italiensk tobak, som står og modner i skabet. God weekend.

5. Leonardo

Leonardo Active Member

Hej Xalidogan. Det er en aroma, som skal blandes med basevæske. Den egner sig godt til 80/20 vg/pg, men kan fint dampes ved lavere vg-indhold.

6. xalodogan

xalodogan Member

Perfekt. Jeg damper 80vg. Så det passer mig. Så den skal helt klart prøves.

Er der en anden du kan anbefale som nærmer sig Prince eller Camel?
    Gerne så tæt som muligt på en cigaret.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

7. Leonardo

Leonardo Active Member

Ikke umiddelbart. AllDay er ren tobakssmag, men ikke direkte som en smøg. Men en del damper den, fordi den smager naturligt af tobak.

Del Denne Side