Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Damp forbudt i Thailand??

Discussion in 'Generelt' started by Ged, 10 January 2017.

1. Ged

Ged New Member

Hey folkens.
    Jeg står og skal til thailand på ferie, i min søgen efter damp i landet, kommer jeg forbi en masse engelske forums, som skriver at det er total forbudt i thailand?
    Er der nogen der ved noget om det? Jeg mener, jeg skal da have min pibe med for pokker, og helst i håndbagagen!!!
    Det haster lidt, er sgu lidt træt af det, så lidt vejledning er ønsket..
    Der er vilde historier om politiet tager folk med på stationen for at have damp grej med på gaden.:eek::eek:

2. ASL

ASL Member

Slap af, det lyder vildt. Bliv hellere hjemme i stedet for :)

3. Jesper

Jesper Administrator Staff Member

Jeg har selv været af sted i 3 uger i november/december, og havde også hørt om de nye regler.
    Jeg oplevede ingen problemer, hverken ved gennemlysning af taske og kufferter i lufthavnene eller på café og restaurant, hvor jeg havde den stående fremme.
    I lufthavnen gik jeg uden for og dampede, og her sad lufthavnspersonalet også selv og dampede. Da vi fløj hjem var der et stort banner hvor der stod at dampudstyr var helt i orden at have med i sin taske.

Nu må jeg dog også tilføje, at jeg ikke stødte på noget politi eller vagter.
    Hvis jeg var dig ville jeg tage det ganske roligt, sørg bare for at have dine batterier i håndtasken og lad være med at provokere (store skyer) :p

Jeg har hørt, at problematikken går ud på, at der ikke er betalt moms af dampudstyr solgt i Thailand, så hvis det er helt galt så tag din kvittering med hjemmefra, så du har bevis på den ikke er købt i landet.

Del Denne Side