Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Dyre Nikotinbaser ?

Discussion in 'Generelt' started by xalodogan, 14 December 2016.

1. xalodogan

xalodogan Member

Jeg ved ikke om det er mig der læser forkert. Men synes nu at fx 1Life er blevet sindssygt dyre mht nikotinbaser.

Mener at have læst omkring 1000kr for 500ML baser.

Er baserne blevet dyre nu efter de nye regler trådte i kraft ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

2. Birger Bo

Birger Bo Member

3. xalodogan

xalodogan Member

Undskyld at jeg ikke har udtrykt mig rigtigt. Jeg mener skal man forvente at alt nikotin baser bliver dyrere efter de nye regler ?

4. Birger Bo

Birger Bo Member

Når det højst må sælges i 10 ml flasker og højst 20 mg, kan det vel ikke undgås at det bliver dyrere.

5. Mordand

Mordand New Member

Jeg tror egentlig ikke det er at de kun kan sælges i 10 ml. flasker, men basen skal godkendes af sikkerhedsstyrrelsen, og den koster vidst en del. Det er ihvertfald den forklaring jeg har set rundt omkring.

Sent from my iPad using Tapatalk

6. Mokk

Mokk Member

§ 2. Nikotinholdig væske må kun markedsføres:

1) i særlige genopfyldningsbeholdere med et volumen på højst 10 ml,

2) i elektroniske engangscigaretter, og

3) i patroner til engangsbrug.

Stk. 2. Patroner og tanke må højest have et volumen på 2 ml.

§ 3. Nikotinholdig væske må højest have et nikotinindhold på 20 mg/ml.

7. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Nu har jeg hamstret riigeligt 100mg nikotin, meeeen vil helst udsætte tidspunktet hvor jeg skal til at rode/tilsætte nikotin selv.
    Hvis man nu tog chancen og købte feks. 6 stk. 500ml 6mg juice fra mulen ville det så blive konfiskeret i tolden hvis de så pakken ?

8. ninus

ninus Member

Du kan da bare købe det i Danmark, fx her:

https://www.elekcig.dk/e-vaeske/baser

Op til 24 mg, og så vidt jeg kan læse, er det en dansk forretning.

9. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Det er en svensk forretning. Et af de firmaer der køber nyt domæne navn når anmeldelserne på trustpilot svier.
    199,- kr for en liter 6mg lyder alt alt for billigt. Og når noget lyder for godt til at være sandt er det det som regl.

Prøv at læse nummer 2 anmeldelse her:
    https://dk.trustpilot.com/review/elekcig.se

10. tufkac

tufkac Member

må man egentlig sælge baser herinde, jeg er jo stoppet for længe siden med damp, og har en uåbnet 5L 36mg vg stående

11. xalodogan

xalodogan Member

Damnn...bestilte 2 nikotinbaser igår. Men på truspilots står der at baserne lugter. Tør næsten ikke at tage dem i brug hvis de kommer.

Har nogen erfaringer med Fuel Base Baserne fra http://din-ecigaret.dk/ ?

12. Birger Bo

Birger Bo Member

Så send dem retur.

13. ninus

ninus Member

Det lyder bestemt som en forretning, man skal holde sig fra. Har en bekendt, som lige har bestilt 1 liter 6 mg hos dem, så jeg er spændt på, om det også er dårlig kvalitet.

Jeg kan ikke se nogen steder, at det er en svensk forretning, men kun at de også har en svensk afdeling, og at forretningen ejes af svenskere.

Varerne kan jo godt leveres fra en dansk forretning, men hvis varerne leveres fra Sverige, er der stadig risikoen for at få varerne beslaglagt.

14. xalodogan

xalodogan Member

Ok. Jeg nægter bare modtagelsen.

15. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Helt enig, det er alt alt for billigt...

Jeg satser på at tolderne har haft så travlt i December at de afspaserer i Januar, og køber mig 3 liter fra mulen.

16. xalodogan

xalodogan Member

Nåh men endte med at købe baserne et andet sted.

Men hvorfor skulle baserne blive konfiskeret af tolderne når det er fra Sverige ?

Idag modtog jeg baser fra Pink Mule helt uden problem.

17. Leonardo

Leonardo Active Member

Taler I ikke om to forskellige forretninger. Jeg har brugt BaseFuel mange x uden problemer.

18. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Det tror jeg vi gør. Jeg snakker om Spanien/PinkMule :) ikke Sverige.

19. Leonardo

Leonardo Active Member

Ok :) Base Fuel fra din-ecigaret.dk er fra Hangsen, så de er ok, efter min mening.

Del Denne Side