Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Eryger lukker og slukker 1/1-2018

Discussion in 'Beskeder fra Admin' started by Jesper, 9 August 2017.

1. Jesper

Jesper Administrator Staff Member

Kære alle

Jeg synes, det er ved at være tid til at lukke Eryger. Ja det kan endda diskuteres, om det ikke burde være sket for længe siden.
    Aktiviteten har været stærkt dalene, siden TPD blev annonceret, og er på nuværende tidspunkt ikke eksisterende.

Som alle ved, varer intet evigt, og det samme gælder Eryger. Da jeg d. 21/2-2011 startede Eryger, vidste jeg knap nok hvad jeg gik ind til, så det har også været en stor personlig læringsprocess. Der har været op og nedture, nøjagtigt som i et forhold, men primært vil jeg huske de gode tider vi har haft sammen.

Der kan være mange grunde til den manglende aktivitet. Mange er måske stoppet med at dampe, eller har ikke den samme interesse, som man en gang havde. Nogen nørder ikke så meget mere, eller man har måske fundet noget, som bare passer perfekt ind i hverdagen og har derfor ikke brug for et sted som Eryger. Nogen er måske blevet afskrækket af TPD og de begrænsninger det medfører, mens andre måske bruger grupperne på Facebook mere og mere. Facebook har dog, i mine øjne, aldrig været en konkurrent til et rigtigt forum. Jo, måske til de små hurtige spørgsmål/svar samtaler, men ikke til de lange diskutioner/samtaler vi har haft her. Til disse har Facebook slet ikke samme muligheder.

Tak til jer alle for de sidste næsten 7 år. I var med til at gøre Eryger til det største nordiske samlingssted for dampere, og til det skal I have et stort tak.

Mvh
    Jesper

2. qwertyu

qwertyu Member

Hej Jesper,

Trist at læse at Eryger lukker, men forståeligt, der sker jo ikke meget herinde mere...

Stort tak for din kæmpe indsats, jeg er røgfri på 5. år nu, bl.a. takke være dig/Eryger.com

3. ASL

ASL Member

Trist Jesper
    Mange tak for et super godt forum

4. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Hej Jesper
    Trist nyhed. Men ja, der er desværre ikke meget aktivitet mere.
    Tak for et dejligt forum de få år jeg har været medlem herinde.
    Det har jeg haft stor glæde af.

5. LX2

LX2 Member

Et kæmpe STORT tak skal der også lyde fra mig.
    Mvh. Lars (LX2)
    Ps. købte mit første mod, brugt af dig Jesper i 2013.

6. Rothestar

Rothestar Member

Tænker at dampning er gået fra at være en græsrods bevægelse til at blive mainstream business...

TPD har kvalt mange af de små entusiastiske forretning, så nu er der kun dem der tænker Big business tilbage..

Sent from my iPhone using Tapatalk

7. Leonardo

Leonardo Active Member

Trist at Eryger lukker - men forstår beslutningen til fulde. Som medie betragtet, har eryger været et utroligt fint sted at udveksle erfaringer, komme i dybden med spørgsmål og forummet velmagtsdage er savnet.

8. Spygone

Spygone Well-Known Member

Hej Alle og særligt Jesper. :)
    Enig Jesper - det måtte jo ske før eller siden, men DRØN ærgerligt er det uanset årsagen.
    Personligt har jeg haft rigtig mange gode timer herinde, og lærte i starten en masse gode ting, samt fik øjnene op for nye eller andre gode produkter, osv. osv.
    Tak til dig fordi du har holdt ud så længe Jesper, og også tak til alle andre for mange gode diskussioner og udveksling af erfaringer.
    R.I.P. Eryger -

Leonardo likes this.
  9. Random

Random Active Member

Det er da trist. Jeg har ikke selv været videre aktiv herinde de sidste par år, men det er da stadig trist at hører. Jeg har godt nok fået brugt mange timer herinde i sin tid :)

10. indian

indian Member

Hej Jesper
    Jeg vil da også sige mange tak for en side der har gjort min overgang til damp til en succes.
    Jeg damper stadig og har ikke rørt en cigaret eller pibe siden jeg tog mit første sug af en dampmaskine.
    Held og lykke fremover.

Indian

11. holm80

holm80 New Member

Takker for det arbejde du og andre har lagt i at holde siden kørende.. Har lært en del herinde dengang jeg startede med at dampe og selvom der i starten var nogen tilbagefald til tobakken, så har jeg da takket være damp ikke rørt en smøg i 3,5 år nu !

Forsat god damp herfra !

12. mimi

mimi New Member

Tak for hjælpen til alle bidragsydere og specielt Jesper.
    Jeg har ikke selv bidraget med indlæg, men jeg har været flittig læser, og har altid kunnet finde hjælp till at komme videre. Startede mit cigaretexit med at orientere mig på "En Dampers Hverdag" og fulgte med over på eryger. Da jeg havde viden nok til at være sikker på succes, bestilte jeg mit 1. Flybatteri med Ce4. Nu damper jeg fortsat på mine Kanger subox mini´s med RBA og egne blandinger. Andre indkøb ligger i skabet!
    Jeg var ikke nået hertil uden jeres hjælp.
    Jesper, jeg er fuld af beundring over din vedholdende indsats, og har klukket en del, når du har afsløret fake i forum. Tak for det hele, - jeg damper videre ;-)

13. Mops

Mops Member

Åeee Nej nu har jeg været her siden starten af 2012 hvor jeg skulle have hjælp til start og kommer her da også kun selv engang imellem. En stor tak til Stig som stod der med det samme. Uden dette Forum havde jeg nok stadig røget 60 hjemme triler om dagen og haft mit Ego 600mha med en C4 til at ligge i skuffen :-( Men som du selv siger intet vare evigt. Så god vind frem over og tak for dit kæmpe arbejde med at holde siden kørene

Del Denne Side