Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Eryger lukker og slukker 1/1-2018

Discussion in 'Beskeder fra Admin' started by Jesper, 9 August 2017.

1. mbarv

mbarv Active Member

Der er en guld gruppe af informationer og billeder af gammelt gear som vil være ærgeligt hvis det gik tabt.
    Jeg må indrømme at jeg også selv er hoppet på facebook grupperne, men vil samtidig også gerne benytte lejligheden for at sige tak for den viden og hyggelige stunder som dette forum har skabt og nye venner der er opstået i kølevandet

2. nittaya

nittaya Active Member

ja, det er ærgerligt, at eryger må lukke, men det er vel en del af udviklingen...for mit eget vedkommende har jeg i sin tid brugt forummet rigtig meget i starten af min karriere som damper, og lært en hel masse af alle de dygtige folk herinde...tak til alle, ikke mindst jesper, som startede forummet...

3. basse

basse Member

Jamen det er jo trist.
    Kommer der noget ud af leonardos forslag?
    Det håber jeg sandelig.

Del Denne Side