Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Evercool samlevejledning m. billeder

Discussion in 'Modding - DIY' started by Spygone, 13 September 2013.

1. mortenjul

mortenjul Active Member

2. Spygone

Spygone Well-Known Member

Vil du ikke være rar at rette dit indlæg til Bo..?
    Jeg tænker bare, at det jo muligvis går galt, hvis folk vælger den løsning. :cool:

3. djboa

djboa New Member

God idé, jeg dobbelt checker lige den slags i fremtiden ;)

4. Spygone

Er der nogen som har fået konkret udbytte af vejledningen, eller venter folk på stumper for at komme i gang?

Jeg er naturligvis glad for alle de positive tilbagemeldinger, men det er jo "nemt nok" at synes godt om en vejledning.
    Det der virkelig gælder er jo at den kan følges, og derfor opfordrer jeg alle de som har lyst til, at poste et billede af det de har lavet. Meget gerne med kommentarer om, hvorvidt noget har været besværligt, alternative metoder osv...

Lad os dele hinandens erfaringer, så alle har mulighed for at drage nytte af det, og bruge det af det man synes bedst om. :)

5. michael p

michael p Active Member

Rigtige ledninger er bestilt, og en rigtig knap. :p

Ø19 var den jeg fik bestilt i første omgang, og den du bruger er jo Ø16, så det giver lidt mere materiale plads :p

6. Spygone

Den knap jeg har brugt i vejledningen er en 19mm. med 16mm. gevind. Det skrev jeg vist også tidligere da du spurgte. :)
    Men om det er den ene eller den anden er for så vidt ligegyldigt. Det der er vigtigt er, at den kan tåle de 10 ampere, som den kan blive udsat for ved maks. belastning. Det er nok de færreste som belaster Evercool med alt hvad den kan trække - men alligevel. :)

7. michael p

michael p Active Member

Den knap jeg har i forvejen er jo Ø19 i gevindet, det er det jeg mener hehe :)

8. Spygone

Nåh, ok - så har jeg misforstået dig Michael. 19mm. gevind er lige i overkanten. :)

9. Spygone

Jeg vil stadig meget gerne se resultater af vejledningen. Gør mig glad... vis hvad du har lavet, og sæt nogle ord på det, som mange måske vil kunne drage nytte af. Kom med dine erfaringer, tips og tricks. Kommer der nogle "guldkorn", både med hensyn til samling og indkøb, så bliver de selvfølgelig tilføjet i starten af tråden, med navns nævnelse. :)

10. juel

juel Active Member

Ville gerne, men har slet ikke fået taget mig sammen endnu :thumbdown:

11. Spygone

Jamen altså... "Far er ikke vred - far er skuffet". Det er bare gas. :lol:
    Det er sq nok bare mig der har for megen tid og måske er lidt utålmodig. Men jeg glæder mig helt seriøst til at se og høre om nogle hjemmestrikkede Evercools. ;)

12. michael p

michael p Active Member

Re: Sv: Evercool samlevejledning m. billeder

Mangler lige min loddestation, som jeg får i fødselsdags gave ;-)

Sendt fra bunden af en RBA

13. killerrich

killerrich Member

Hejsa :)

Jeg står og skal samle min evercool :cool: men jeg mangler LODDEBÅNDSKORT , jeg kan bestille den hos conrad men 70 kr i fragt :crazy: og hvis jeg bestiller den i usa tager det 5 - 16 dage :yawn:
    Er der nogen der har et fif til hvor man kan bestille den henne, så det går hurtigt ?? Det kribler lidt i fingrene for at komme igang.
    På forhånd tak :)

Mvh
    Thomas

14. Spygone

Hvis du med loddebåndskort mener den lille printplade, så send mig en PM med navn og adresse. Så er der en stump på vej. :)

15. killerrich

killerrich Member

Det er det :D

16. Spygone

Afsendt i dag. :)

17. killerrich

killerrich Member

Du er sku en SKAT :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: mange tak :D

18. MGL

MGL New Member

Nøøøj hvor er sådan en evercool dog fed!

19. Spygone

Ja, skynd dig at få købt stumper hjem, så du kan lave et par stykker. Det vil du aldrig fortryde. ;)

20. MGL

MGL New Member

Jeg tror desværre ikke jeg vil kun finde ud af at lave sådan en selv med en god vejledning :D

Del Denne Side