Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Evercool samlevejledning m. billeder

Discussion in 'Modding - DIY' started by Spygone, 13 September 2013.

1. Spygone

Spygone Well-Known Member

Hvordan ser det ud med alle andre interesserede... Nogen der har fået samlet noget som vi må se..? :p

2. Spygone

Denne collage kan måske bruges, af dem som gerne vil gøre brug af TACTILE-aktiveringsknapper, display og omskifter for visning af 510-spænding eller resterende batteri-spænding.

Der kan højre klikkes på billedet og derefter på "Gem som", for at gemme billedet lokalt.

Jeg er klar over, at det kunne være lavet MEGET mere simpelt, men det er mit indtryk med alle de spørgsmål jeg får via PM, at mange gerne vil kunne se en oversigt som her. :)

3. Kejserjorn

Kejserjorn Member

Det er måske værd at nævne, at chippen fra TI kan fås som gratis sample på ti.com :)

4. benzon

benzon New Member

Har problemer med jeg slet ikke kan se billederne

5. jangeisler

jangeisler Active Member

tja... Jeg ville egentlig gerne købe en færdigsamlet :)

6. benzon

benzon New Member

hehe jeg vil bare gerne se billeder så jeg kan overveje om jeg ikke skulle prøve og bygge en.

Har også overvejet og prøve og lave et DNA 30 Box Mod, bare for at have et eller andet og lave.

7. Spygone

Der er ingen som kan se billeder i øjeblikket - billedhosten er nede pt. Den kommer nok op igen på et tidspunkt. ;)

Tja... jeg har godt set din higen og søgen efter en brugt. Kan du ikke selv samle en Jan..? Jeg bistår gerne med hjælp, som denne vejledning ikke måtte dække.

8. benzon

benzon New Member

man begynder da og tvivle på om billedhosten kommer online igen, det er jo et døgns nedtid nu :)

9. Spygone

Jeg har lige fået tilladelse af Morten (mortenjul herinde fra) til, at have billederne liggende på hans server. Det kræver lige lidt redigering af første post i tråden, og det påtænker jeg at få ordnet lidt senere i aften, hvis tingene ellers går som jeg regner med.

10. mortenjul

mortenjul Active Member

Jeg har før "reklameret" med at alle bare kan gøre det :) Jeg har sågar skrevet det et par steder i punktform, men ingen (ikke ret mange) har benyttet sig af det, så du skal være så hjertelig velkommen til at bruge min server ;)

11. Spygone

... og det er rigtig pænt af dig Morten. Tak igen. :thumbup: :clap:

Jeg begynder at redigere første post nu. :)

12. Spygone

Så skulle der være billeder på igen, og nu krydser vi alle fingre for, at Mortens server er mere stabil end billedeupload.dk har vist sig at være på lang sigt. :)

13. mortenjul

mortenjul Active Member

Det tør jeg godt sige at den er, den har været online siden 2014 og er der ikke forbindelse til den skyldes det problemer hos Waoo ;)

14. Spygone

Hmm - 2½ måned... det er meget godt klaret. [​IMG]
    PS. Jeg går ud fra du nok ville ha' skrevet et andet årstal. [​IMG]

15. mortenjul

mortenjul Active Member

16. benzon

benzon New Member

hehe tænkte også lige 2014 daaamn :D

Men ja Waoo er fantastisk, jeg ville også have tilbudt og hoste men fedt morten lige sprang til!

17. jangeisler

jangeisler Active Member

Er lige ved at bestille en chip som vareprøve på Texas instruments...
    SKAL man sige derinde at man er en virksomhed? Og de beder om en firma hjemmeside.. Hvordan med det? Hvad har i gjort?

18. Junkiedonkey

Junkiedonkey Active Member

Re: Sv: Evercool samlevejledning m. billeder

Jeg måtte give op da de ikke ville acceptere mit telefonnummer.
    Men jeg skrev bare et fantasifirma ;-)

19. jangeisler

jangeisler Active Member

Takker. Min hjemmeside hedder hermed <a class="postlink" href="http://www.langeloeg.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.langeloeg.dk</a>

20. d_andersen123

d_andersen123 Member

:lol:

Del Denne Side