Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Evic vt60 i stykker

Discussion in 'Modding - DIY' started by Clark20, 20 July 2016.

1. Clark20

Clark20 Member

Hej. Jeg er så uheldig at min trofaste Evic vt60 er stået af. Nogen der ved hvem der eventuelt kan lave det, så jeg kan få det op og kører igen?

Vh Clark.

Sent from my iPhone using Tapatalk

2. nittaya

nittaya Active Member

prøv at kontakte stig rindal på facebook, han kan sikkert hjælpe dig...søg navnet eller faurbo...men lad endelig være med, at prøve selv at reppe...

Clark20 likes this.
  3. Clark20

Clark20 Member

Det vil jeg lige prøve nittaya
    Nej piller ikke selv ved det, har ikke en hujende fis forstand på det
    Og mange tak for hjælpen

nittaya likes this.
  4. Spygone

Spygone Well-Known Member

Har du fået fat i ham Clark?
    Ellers prøv lige at forklare hvad problemet er... måske kan jeg hjælpe dig. :)

5. Clark20

Clark20 Member

Har skrevet til ham på fb. Men ingen respons her på 3.dagen. Problemet er at den slet ikke vil tænde nu. og sætter jeg den til at lade sker der heller ingenting

6. Spygone

Det tyder umiddelbart på, at boardet er stået af. Men i forhold til at du skriver "den slet ikke vil tænde nu" - hvordan startede problemerne da?

7. Clark20

Clark20 Member

Det startede lige fra morgenstunden da jeg ville dampe, så nå jeg trykkede på fireknappen gik displayet ud, og kunne ikke justere watt eller noget. Men kunne godt dampe men mens jeg dampede var skærmen helt sort, til sidst viste den fladt batteri, og ville slet ikke virke. Nu kan jeg slet ikke få gang i den

8. Clark20

Clark20 Member

Det kan være man skal have noget mekanisk igen, tænker især på den kommende lov

9. Spygone

Hvis du har mod på det kan du forsøge at frakoble den indbyggede batteripakke, så boardet ikke får spænding i nogle min. Det kan måske "resette" boardet, hvis der ikke findes en desideret reset knap (det ved jeg ikke om der gør). Men jeg må tilstå jeg tror det er slut, og at hvis du vil ha' moddet til at fungere igen, må ud og investere i et nyt board.

10. Spygone

Det er ikke og bliver ikke forbudt, at eje og bruge det grej du har i dag... udelukkende at sælge det. :)

11. Clark20

Clark20 Member

Puha mig og rode med sådan noget ender sku nok i noget værre noget nej det ved jeg godt det ikke gør, men står mine 2 andre mods af lige pludselig, så kan jeg jo ikke købe nogen nye igen men du skal ikke tage dig af hvis jeg tager fejl. For kan simpelthen ikke finde hoved og hale i det lort de har strikket sammen, men det er jeg højst sandsynligt ikke alene om

12. Spygone

Ja, det er virkelig noget bras de har lavet de skiderikker. :mad:
    Fair nok du ikke selv kan, men hvis du har tillid til mig, så vil jeg gerne prøve at kigge på det for dig. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere jeg kan reparere skidtet, men vil gerne gøre forsøget med adskillelse og tjek. I virkeligheden kan det jo også være Lipo-pakken der er stået af, men den kan antageligt skiftes ret nemt, hvis det er muligt at finde en ny.

13. Clark20

Clark20 Member

Ja det er virkelig ikke gennemtænkt jeg kan lige prøve at lokke min kæreste til at prøve det første du sagde jeg kunne prøve. Hun er ikke så bange for det som jeg er hvem tror du der har koblet strøm til lamperne her i huset? men fungere det ikke, så ryger den nok over til dig en tur Henrik

14. Spygone

Du sender mig bare en PM, hvis behovet viser sig.
    Jeg har i øvrigt hørt om lignende tilfælde, hvor det i husstanden er "mutter" der er den teknisk snilde, og har hænderne skruet rigtigt på, når der skal bruges værktøj.
    Men husk at være forsigtig... Lipo batterier tåler ikke tryk og buk, da de ikke som f.eks. vores kendte Li-Ion batterier, er pakket ind i en stålkappe. Og så har jeg i øvrigt lige fundet ud af, at klumpen af batterier (3 stk. 1500 mAh i parallel) er loddet på boardet. I første omgang troede jeg det var forbundet med et stik.

15. nittaya

nittaya Active Member

jeg tror, at du er inde på noget af det rigtige henrik...jeg har haft to spritnye egrips, som hverken ville åbne ved de 5 klik, eller modtage ladning...jeg er så heldig, at jeg har fået lov til at købe nogle lipo batterier fra fabrikken, som leverer til joyetech, og jeg smed et nyt batteri i, og voila grippen virker igen...held og lykke med projektet...

16. Clark20

Clark20 Member

Er det svært at bygge et mod selv? Tænker hvis jeg ville have en dna75 chip i moddet?

17. Spygone

Svært og svært... det er ikke alle der kan - lad mig udtrykke det sådan.
    Du skal kunne lodde korrekt, bruge værktøj som skruetrækkere og lignende, og så skal du kunne bore huller rimeligt præcist.
    Med det nævnt skal du måske også være lidt kreativ og opfindsom, samt selvfølgelig ligge inde med alle de dele, som skal indgå i dit MOD.

18. Clark20

Clark20 Member

Okay. Så det nok ikke lige det jeg skal springe ud i

Del Denne Side