Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

FA-Q Væsker

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by xalodogan, 3 April 2016.

1. xalodogan

xalodogan Member

Jeg Har dampet en af deres væsker og er meget tilfreds. De skriver at deres væsker er gennemsnit 70%VG. De tilføjer ikke PG ...dog er der jo PG i aromaen som er meget lav....siger de.

Hvad mener de med det... Er det så ikke bare 70%VG og 30%PG ?

Jeg skal igang med at blande selv. Men er tvivl om jeg skal købe 80%VG - 20%PG eller 100%VG. Aromaer er jo PG.

Det er hvad de skriver :

Our liquids are Max VG - meaning we don't add any PG during our production process, however there is some PG in the flavorings themselves. On average our liquids are about 70% VG, depending on the flavor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

2. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Tja det betyder jo så at de propper 30% flavor (PG) i når de nu ikke tilsætter ekstra PG.
    Synes dog 30% flavor lyder pænt voldsomt især vis det er gennemsnittet da den jeg selv har lavet med mest flavor var på 25% så må de jo lave nogle der er mere eller mindre fifty/fifty VG-flavor.

Personligt bruger jeg 100% VG.
    Da der er en del forskel på de opskrifter jeg bruger svinger mit PG-VG forhold jo naturligvis også så jo.
    Svinger mellem 08PG-92VG og 25PG-75VG kan klart bedst lide at dampe dem med høj VG dog så er dem med højt PG jo naturligt lidt mere et flavor ride.

JayJayMcKlay

3. xalodogan

xalodogan Member

Hmmmm....hvis jeg nu ville ramme nogenlunde 70%VG / 30%PG......så må jeg hellere købe BASE i 80%VG / 20%PG. Så har jeg måske en færdigblandet væske i nogenlunde samme forhold som FA-Q's væsker.

Eller....???

4. Clark20

Clark20 Member

Hvis du køber den base der hedder Grey label og tilfører 10 % aroma så vil den hedde 75/25 vg/pg i en 50 ml blanding. Blander du 20 % så har du en 70/30 vg/pg væske

xalodogan likes this.
  5. xalodogan

xalodogan Member

Hvad ender nikotin styrken så på hvis jeg køber en 6Mg ?

6. K.Svendsen

K.Svendsen Member

50 % smag = 3.00 mg nikotin
    25 % smag = 4.50 mg nikotin
    12.5 % smag = 5.25 mg nikotin

xalodogan likes this.

Del Denne Side