Change background image
  1. Kære gæst

    Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

    Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

    En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

    Dear guest

    Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

    Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

    A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Fasttech og værdi

Discussion in 'Generelt' started by Clark20, 2 September 2016.

  1. Clark20

    Clark20 Member

    Andre der oplever at fasttech skriver den korrekte værdi på pakkerne nu, samt fragten ? eller har jeg bare været uheldig?
     
  2. MisterMist

    MisterMist Active Member

    Jeg ved det ikke. Jeg handler altid under 80 kr. Jeg gider ikke tage chancen med håndteringsgebyret..
     
  3. Clark20

    Clark20 Member

    Nej det forstår jeg godt, ville bare hører da jeg ikke har oplevet det før


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Rødekings

    Rødekings Member

    Min oplevelse er præcis den samme. Gennem de sidste par måneder eller tre, har jeg haft 4-5 forskellige forsendelser gennem toldbehandling, fordi FT skriver et for højt beløb på pakken. Ved de sidste to pakker jeg har fået hjem, har trackingen vist, at de er under toldbehandling, for så uden videre at dukke op i min postkasse en uges tid senere.
    Fremover vil jeg i en bemærkning til mine ordrer hos FT bede dem om, at skrive den korrekte pris på pakken. Det er bare så irriterende, at skulle vente 1-2 uger ekstra helt uden grund.
     
  5. ninus

    ninus Member

    Har haft en forsendelse, hvor der var påført for høj værdi. Postdanmark løslod den først efter, at jeg havde dokumenteret den korrekte værdi med faktura og kontoudtog fra bank.
    Man er vel ikke uheldig, hvis det er den korrekte værdi, der er påført, så er alt jo i orden.
     
  6. Clark20

    Clark20 Member

    Nej. Men det er stadig træls at de sætter værdien højere end man har bestilt for


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Hermann

    Hermann Member

    De gange jeg har købt for mere en $12, har jeg bedt om og få skrevet $10 på pakken. Ingen problemer ;)
     
  8. Clark20

    Clark20 Member

    Er det i et kommentar felt du gør det i, når du ligger ordren?
     
  9. Hermann

    Hermann Member

    Det virker ikke hver gang. Sæt ordren på "pause" og opret en "ticket".
     
  10. Clark20

    Clark20 Member

    Må jeg lige prøve næste gang


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Del Denne Side