Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Favorit lakrids væske - Færdig eller selvblandet?

Discussion in 'Selvblanderen' started by Mikkel Bay, 9 February 2017.

Tags:
  1. Mikkel Bay

Mikkel Bay New Member

Hej!

Jeg har vapet nu i et par måneder, og har prøvet et par forskellige færdigblandet væsker med lakrids, men blir svært skuffet hver gang

Jeg går efter en klassisks lakrids smag ala Poletter, spejderhagl, rålakrids osv

Vil meget gerne hører om jeres forslag og erfaringer :)

Har læst herinde at det kan skade min tanke og svælg at dampe bestemte typer? Anis eller lign.? Hører gerne erfaringer herom også

Tak på forhånd

Vh Mikkel Bay

2. martinkokken

martinkokken New Member

Jeg kan på det varmeste anbefale dekadent vapours absinthe. Jeg har selv dampet den hver dag i 3 år og bliver nok aldrig træt af den. Den har en lækker saltlakrids, rålakrids smag og til 41 kroner for 10 ml essens og så en 100 ml pg/vg til 60 kr, så er det også rimeligt billigt. Skriv hvis du har brug for links til indkøb

Sendt fra min MotoG3 med Tapatalk

3. Spygone

Spygone Well-Known Member

Hvis du synes om de gode gamle "Rustne Søm", så prøv Copsas e-væsker af samme navn. De kan købes som både færdigblandet/klar til brug, eller som essens til DIY. Blandes den som anbefalet, smager den rent faktisk som rustne søm. En anden mulighed er essensen fra Bolsjehuset med navnet Black Mamba... en glimrende lakrids/anis/salmiak smag, og ekstremt drøj i brug. Begge disse kan være lidt hårde ved visse tanke, men brug blot glas tanke - så er det problem løst.

auto2012 likes this.
  4. lassep

lassep Member

5. Birger Bo

Birger Bo Member

6. Birger Bo

Birger Bo Member

7. g1981

g1981 Member

8. karmax

karmax New Member

Jeg har de sidste år udelukket brugt lakrids aroma fra det søde liv og bliver aldrig træt af smagen ☺️
    Jeg bruger ca 2,2 ml til 30ml væske så hvis du køber 100ml lakrids kommer du af med ca 196kr ink forsendelse og har til lang tid

Del Denne Side