Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Forkortelse oversætter.

Discussion in 'Guides' started by JAM, 1 February 2013.

1. Effi

Effi Member

2. illuminator

illuminator Active Member

Der er jeg med Mnc.

Twoj Liquid som TL?? Det lyder lidt hjemmelavet.
    Den må hedde TWOJ

Her er endnu en forkortelse:
    JSJGEGSAMDLODSJHSHTF

Ikke at jeg behøver forklare hvad det betyder, for det ved vi vist alle, men skulle der nu sidde en enkel nybegynder, så kommer forklaringen her:
    Jeg syntes JAM gør et glimrende stykke arbejde med denne liste, og det syntes jeg han skal have tak for.

3. Mnc

Mnc Active Member

Whatever illum said...............

4. JAM

JAM New Member

mange tak, men jeg skal jo ikke have æren for dette, det skal alle der bidrager med indlæg og nye forkortelser som gør tråden brugbar for alle (inkl mig selv) der ikke kan huske alle de forskellige forkortelser der bliver brugt her på forum, ros til jer alle :thumbup:

5. maya123

maya123 New Member

Forhandlere

TW = Totally Wicked

LF = Liberty Flights

6. JAM

JAM New Member

Flyttet og tilføjet Maya :thumbup:

7. Monet89

Monet89 Active Member

Det er bare top klasse det der jam :thumbup:

8. maya123