Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Gode sub-ohm (Max VG) væsker til under 3kr/ml

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by Grinex, 17 March 2016.

1. Grinex

Grinex Member

Som overskriften antyder..

Findes der nogle billige væsker til sub-ohm som også smager godt?
    Syntes alt jeg finder ligger mellem 100-169kr for 30ml, og hvis jeg finder noget billigt er det ofte dårlig aroma, og/eller dårligere blandingsforhold til sub-ohm (50/50).

DIY er udelukket da jeg simpelthen ikke har tid eller lyst - det skal være enkelt, pre-made, god kvallitet (smag), og så billigt som muligt.
    ....Det er jo sindsygt så dyrt det er blevet at dampe!

HJÆLP! :)

2. Leonardo

Leonardo Active Member

Synes du skulle overveje en gang mere at blande selv. Det er langt billigere og nemmere, end at spejle et æg.

Pepsimags likes this.
  3. korsvang

korsvang Well-Known Member

Hvorfor en sub ohm væske skulle være dyrere end en ikke sub væske er jo et godt spørgsmål. Den skulle jo være samme pris og i bedste fald biligere. Man bruger jo gerne basenikotin i en høj mg - 70 - 100 mg for at lave en sub ohm væske med højt VG 70 - 90 %. Jo højere mg i base nikotin jo mere drøjt og ofte billigere i indkøb for producent. Yderligere så er sub ohm væske jo ofte nede i et nikotin indhold på 3 - 6 - 12 mg hvilket jo så igen burde trække ned i pris. Men som så meget andet her i dampverden så er der hype - reklame - store ord high end - premium osv der spiller ind og derfor bliver mange ting kørt lige til grænsen at hvad der er rimeligt at tage for det. og ofte langt over. I gamle dage var det på hardware de ekstra 200 % blev tjent men den går jo ikke i dag så nu er det væskerne der står for tur. Og lige meget hvor højt man hopper så koster 10 ml aroma det samme at lave om man kalder den high - low exelent - out of this world for råvare pris er ca ens og det eneste der kan retfærdiggøre at en Ananas on the rocks aroma er en smule dyrere end en Ananas Aroma er den tid og den hjernevirksomhed det tager at få The rocks ind i Ananas

Grinex likes this.
  4. Grinex

Grinex Member

Smagen er bare aldrig halvt så god, som gode premade væsker... De bruger jo oftes laboratorier til at fremstille lige præcis den der "umagi" smag der bare rammer, mens ens egne tit er af en ringe kvallitet...

.. Lad os antage jeg ville gå i gang med DIY, hvilke brands af aroma er KONGE? For da jeg selv blandede for flere år tilbage, blev det altid noget hæsligt pis.

5. Leonardo

Leonardo Active Member

Du kan fx. kikke på ChuffTown Cph, som laver nogle meget populære sub-væsker - og fås også som aroma.

6. mortenjul

mortenjul Active Member

Del Denne Side