Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Godt Nytår fra Admin

Discussion in 'Generelt' started by Jesper, 1 January 2017.

1. Jesper

Jesper Administrator Staff Member

Kære alle

I ønskes på Erygers vegne et rigtig godt nytår. Jeg håber, I alle vil gå ind i et år med masser af fremgang og positivitet.

Som alle nok har bemærket har fremgangen og aktiviteten stærkt faldet det seneste 1/2 års tid. Om det betyder at jeg lukker siden har jeg ikke besluttet endnu. Personligt vil jeg synes det vil være synd, da siden besidder en enorm mængde viden og erfaring som ikke findes mange andre steder, heller ikke på Facebook. For at holde en side som Eryger på benene er det selvfølgelig et krav, at der er aktivitet, hvilket jeg desværre må konstatere, ikke er tilfældet. Med aktivitet mener jeg både, at folk poster indlæg osv. men også økonomisk aktivitet, altså at der kommer en eller anden form for indtægt fra annoncører. Dette har desværre også været en mangelvare det seneste 1/2 år. Tingene hænger selvfølgelig sammen, da der ikke er nogen som vil annoncere, hvis ikke det ligeledes giver lidt i kassen til dem, på den ene eller anden måde.
    Jeg har lige siden starten gjort det klart, at der aldrig vil komme en betalingsdel på siden, sådan at man kunne købe sig til nogle fordele, ved at betale et eller andet beløb, og sådan vil det blive ved med at være. Uanset hvordan Eryger klarer sig vil det altid være gratis for dig som bruger, hvis det kommer til stykket, at siden ikke kan betale for sig selv, så lukker jeg hellere siden ned.

Hermed en lille update og med ønsket om et dejligt 2017 til jer alle :D:D:D

2. Birger Bo

Birger Bo Member

Tak! Og i lige måde.
    Jeg håber virkelig at siden bliver ved med at bestå.
    Den samme tendens gælder også andre fora, og det er trist at udviklingen er gået i retningen af Facebook. Man kan da håbe (jeg gør ihvertfald) at folk bliver trætte af Facebook, og igen vender tilbage til forum.
    Jeg håber og ønsker at 2017 må bringe fremgang for eryger.com

3. ASL

ASL Member

Godt nytår til dig og alle andre.
    Håber siden bliver ved med og køre i mange år. Selvom der ikke sker så meget for tiden, kigger jeg forbi dagligt.
    Hold dampen op venner

4. basse

basse Member

Mange tak.
    Jeg kigger også ind hver dag. Det ville være rigtig trist hvis det lukkede.

5. MisterMist

MisterMist Active Member

Godt nytår :)
    Der er kun en løsning. Det er, at alle der ønsker at siden består skriver nye indlæg eller skriver svar til nogle af de utallige gamle og fremragende indlæg, der findes her på siden - så enkelt er det!

6. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Godt nytår :cool: Nu er det heller ikke det mest optimale setup denne side køre med.

7. Jesper

Hvad kunne der være bedre?

8. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Det nytter ikke at det er et "privat" forum når brugerne forsvinder. Siden vil langsomt æbbe ud.
    Åben siden op for alle, også dem der ikke har en konto "endnu". Så folk kan se om siden er noget for dem.
    Hvis man skal hoste op med sin tid og mail på at oprette en konto vil man godt kunne se hvad man signer op til.
    Bonus er at google bot vil indexerer siden, og søger man på et problem man har, dukker eryger måske op med løsningen.
    Du kunne måske lave det sådan at har man ikke en konto (endnu) kan man kun poste et svar pr. dag, eller lign.
    Sidens liv/puls/hjerte er "Recent Posts". Den er minimeret til sølle 8, (0 hvis ej konto) den burde være mindst 200.
    Brugere der vil kigge i skuffer og underskuffer skal nok finde dem "nederst på siden" alligevel. Drop facebook integration,
    det svare lidt til at en Fona medarbejder spørger dig om han ikke hellere skal følge dig til elgiganten. Hvis man som jeg
    har sat cookie til at blive slettet automatisk, så spørg eryger hver gang jeg bare kigger på en post om jeg vil dele på
    facebook eller twitter ol., drop også det, det er bare irriterende at skulle lukke vinduet ned igen og igen.
    Lav et "guld" reklame felt feks. i øverste højre hjørne hvor der står: Denne måneds giveaway sponsor, og så kunne
    de forskellige firmaer give lidt vape gear væk til os brugere hver måned i nogle konkurrencer eller lign. Ved det er et
    hit på youtube. Jeg tror det vil give mere trafik og nye brugere på den lange bane.

Jesper likes this.
  9. Jesper

Lækkert med forslag til forbedringer. Jeg har nu åbnet lidt op for kategorierne, så gæster kan lave nye indlæg og besvare eksisterende indlæg.

Recent posts er ikke sat til 8 indlæg, den var sat til 10, men kun indenfor de seneste 10 dage. Altså når et indlæg står mere end 10 dage uden nye indlæg, så ryger det væk fra recent posts. Jeg har nu sat det sådan at der kan være 20 indlæg i recent posts, med indlæg inden for 21 dage.

qwertyu, Leonardo and K.Svendsen like this.

Del Denne Side