Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Grants Vanilla Custard?

Discussion in 'Selvblanderen' started by xalodogan, 22 June 2016.

1. glad

glad Well-Known Member

Det må være det man kalder held i uheld :)

2. glad

glad Well-Known Member

Jeg holdt også meget af at ryge, men tanken om hvad det gjorde ved mig generede mig mere og mere.
    Da en af vores arbejdsmænd så fik sig en ecig fik jeg nosset mig sammen til at købe en som et forsøg (den sædvanlige ego med cleromizer) og har ikke røget siden :)
    Har aldrig prøvet med andre typer rygestop da jeg vidste det ikke ville virke på mig, så var da også skeptisk mht ecig.

3. Clark20

Clark20 Member

Jeg holdte en dag for snart 5-6 år siden, da en dame forklarede på tv hvordan det var at have KOL. så sagde jeg nu kan det sku være nok, og bestilte et kit ved mulen. Og ja har prøvet alt det fandens nicorette pis uden nogen virkning, men kun med irritation på huden

Sent from my iPhone using Tapatalk

4. hopper78

hopper78 Active Member

Jeg havde slet ikke helbredet i tankerne da jeg røg (burde man måske have)

Men nu er jeg den skide ireterende eks ryger, prøv nu at tænk hvor usundt det er - du har jo ingen smagsløg når du ryger - det stinker osv osv ;-)

Men jeg går trosalt stadig ud sammen med rygerne når de skal ryge fordi det er hyggeligt ;-)

Jeg troede slet ikke mulen ekisterede for 6 år siden, jeg kendte kun et sted i Kbh (Godt nok 7-8 år siden) hvor det eneste man kunne få var et ego batteri til 595kr.

5. glad

glad Well-Known Member

Øhh ja, det bør man nok have ;)
    Tror det ofte er noget der kommer med alderen, når man er ung er man jo udødelig :)

6. qwertyu

qwertyu Member

Det bør man nok, men for mig var det økonomien der lokkede, havde og røg kostet det samme, så røg jeg endnu.
    Det kommer nok også an på hvor mange gener man havde af tobakken, jeg havde kun lommesmerter.
    At jeg så bagefter er begyndt at gå mere op i sundheden, og derfor helt har droppet aroma, er en helt anden sag.

7. glad

glad Well-Known Member

Jamen så var det da godt der er så store afgifter på smøger hvis det fik dig væk fra det skidt.
    Jeg havde nu heller ingen umiddelbare gener af rygning, kun nogle (kondi, slim i halsen) som jeg er blevet rigtigt obs på efter jeg holdt op med at ryge.
    Men har man først reddet sig en gang lungekræft eller KOL er det løb nok ligesom kørt :(

8. qwertyu

qwertyu Member

Ja, og inden afgiften på damp kom. ;)
    Samme her, jeg opdagede først de få (de samme som dine) gener, da jeg var stoppet.
    Ja, der er vist ingen vej tilbage. :(

9. korsvang

korsvang Well-Known Member

Ego style blev opfundet i 2009 og kom som vi kender dem i 2010 . Mulen var i 2010 i sverige måske og i 2009 ? er ikke helt sikker

10. hopper78

hopper78 Active Member

Så er jeg måske ikke helt galt på den

Del Denne Side