Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Guide ! Uploade billeder på Eryger

Discussion in 'Guides' started by Corvo, 14 September 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Corvo

Corvo New Member

Nu er der flere og flere tråde, jeg støder på hvor brugere har problemer / udfordringer mht. at oploade ordentlige billeder her på forum. Dette er ikke unikt for dette forum men derimod helt normalt for forums, da et forum normalt ikke har så meget host plads til store billedfiler og andet. Heldigvis er der andre måder at løse dette på, og det er ved at uploade sit billede til en billede host og linke til det. Jeg har lavet en lille video guide, om hvordan man kan gøre det. Jeg har benyttet http://www.imgur.com, som jeg finder utrolig nemt at have med at gøre, men der findes mange andre ligende, men princippet er det samme.

Man behøver ikke at registrere sig på imgur, men hvis man gør, så får man muligheden for at gemme sine oploadede billeder.

[youtube]Julm62U4Cog[/youtube]

Thread Status:
Not open for further replies.

Del Denne Side