Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Har nogen af Jer prøvet Aspire Plato sættet?

Discussion in 'Hybridmods' started by Spygone, 29 April 2016.

1. Spygone

Spygone Well-Known Member

Jeg har tænkt mig at købe denne - http://pink-mule.com/aspire-plato-sat-tc-50w-kan-opgraderes-bla-dk og i den forbindelse vil jeg gerne høre, om nogen herinde har erfaringer med den..?

Jeg har set en del forskellige reviews af den, og måtte le lidt af den gode Todd, der som jeg ser det ikke helt har forstået, hvordan de alm. Nautilus coils isættes. Men han er alligevel en hyggelig fætter synes jeg. Se evt. videoen her. :)

2. Hermann

Hermann Member

Har selv kigget lidt på den. Desværre "no go" uden rba.

3. Spygone

Jeg ser umiddelbart selv "lyset" i, at den kan bruge Nautilus coils, som jeg personligt finder rigtig gode i BVC formen. Og hvem ved - det kan jo være der kommer en RBA del til den. Det er i hvert fald fysisk muligt. :)

4. Hermann

Hermann Member

Det gør der helt sikkert. Ligesom Egrip.

5. Spygone

Nu har jeg bestilt et eksemplar... så finder jeg vel ud af om skidtet er pengene værd. :)

6. Spygone

Modtaget i formiddags, taget i anvendelse med det samme med den medfølgende Nautilus coil, og Copsas Røde Prinser i tanken.
    Moddet er rigtig pænt og fungerer glimrende, med et dejligt, let læseligt display. Egentlig synes jeg den kendte coil fungerer en smule bedre i den indbyggede tank, end jeg er vandt til fra Nautilus tankene, så jeg er ovenud tilfreds. En simpel, pæn og handy lille sag. :)

Hvis nogen ligger inde med Nautilus Ni200 coils de ikke bruger, så kontakt mig gerne.

Pepsimags likes this.
  7. squashbuddy

squashbuddy Member

Har også anskaffet mig sådan en Plato. Flot mod, dejlig størrelse og så kan jeg godt lide dampen på 1,8 Coils. Faktisk så godt at jeg er helt stoppet med sub ohm. Så Cubis tanken er gået på pension. Dejligt med udskifteligt batteri, super måde at fylde på og med 1,8 coils er der meget fornuftig batteritid.

Minus er at den larmer end del fra airflow hullet og så kan det være svært at se hvor meget væske der er tilbage i den.

Er rigtig godt tilfreds med den, ingen kondens eller spitback. Super mod.

8. Spygone

Godt at høre. :)
    Og så kan vi jo vifte TPD om næsen, med den store tank kapacitet. :D

Del Denne Side