Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Hjælp til eleaf i power 80w

Discussion in 'Generelt' started by Frederik, 22 September 2016.

1. Frederik

Frederik New Member

Hej allesammen!
    Jeg har lige købt mig det nye mod fra eleaf (i power). nu har jeg prøvet det lidt af både med nikkel og titanium coils men jeg synes ikke rigtig, det giver noget damp og smag? Mit tidligere mod var uden temperatur styring og den gave både mere smag og damp? Jeg har prøvet af med lidt forskellige watt og grader men ligemeget hvad jeg gør synes jeg ikke det hjælper? dampen er ligesom tør og noget der skal et kraftigere sug til, iforholdt til da jeg røg på den anden?

Er der nogen der har prøvet det samme eller måske kan hjælpe mig lidt igang?
    Det skal lige siges jeg ikke har den store erfaring inden for det.

Jeg bruger tanken melo 2 fra eleaf

2. MisterMist

MisterMist Active Member

Hej Frederik

Hvilke indstillinger kører du med hensyn til temperatur og watts?

3. Frederik

Frederik New Member

Jeg har prøvet lidt forskelligt
    Imellem 35-50 watt og 200-250 grader celcius. Men synes ikke jeg fik noget godt id af det hverken med nikkel eller titanium coil? :)

4. MisterMist

MisterMist Active Member

Prøv at skrue op for watts og ned for temperatur. Jeg kører lige nu med 80 watt og 170 grader og får masser af damp og smag. Jeg skal lige sige, at jeg hverken kender dit mod eller din tank - men det skulle nu ikke gøre den store forskel.

Del Denne Side