Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Hvad damper DU på i dag ?

Discussion in 'Generelt' started by Hermann, 29 March 2017.

1. Hermann

Hermann Member

E-phoenix Hurricane 1.3 med Steam Tuners bellcap på Lost Vape ePetite.
    Svoëmesto Kayfun 5 med Steam Tuners bellcap på Dotmod dotBox.
    Steamboat fruit no.2 i begge.

Last edited: 30 March 2017
  2. Store A

Store A Member

Damper på to forskellige setup's : Dotmod Petri V2 RDA på YiHI SX mini Q Class ( væske er Glas Milk )
    andet setup: Kayfun V5 RTA på Vicious Ant Duke SX ( væske er NYC Strawberry, kiwi milk )

3. Hermann

Hermann Member

4. Maximanden

Maximanden Member

Min godt slidte Wismec med min elskede subtank mini og stivepive :)

Har lige bestilt et rba hoved af den nye model, kommer jo nok snart til at vikle selv når vi når den 20 maj ;-)

5. MisterMist

MisterMist Active Member

Jeg damper på al mulig nostalgi-grej - men mine primære setup er bygget op omkring Joyetechs 0.6 ohms coil til Cubis / AIO. Jeg anvender Cubis tanke på diverse TC mods hjemme og nogle stykker af den oprindelige AIO pind i byen......

6. jangeisler

jangeisler Active Member

Jeg er også på cubis coils. 0.5 ohm på 2 stk egrip 2. :) venter en CoV Squonker med posten, er ret spændt

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk

Del Denne Side