Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Hvor gemmer folk sig nu?

Discussion in 'Generelt' started by jesperknudsen, 24 October 2016.

1. jesperknudsen

jesperknudsen Member

Hejsa,

Det er efterhånden noget tid siden jeg var aktiv herinde - men er da poppet op et par gange igennem årene. Denne gang ser det ud til at det er gået helt i stå... Er folk flyttet til et andet forum, eller er der bare ikke mere at snakke om? Det eneste der er gang i, er køb/salg. :-/

/Jesper

2. nittaya

nittaya Active Member

jeg tror, at det allermeste er flyttet til fjæsbogen...

3. jesperknudsen

jesperknudsen Member

Takker :) Ved du hvor folk gemmer sig dér? Der er ikke skrevet i eryger.com gruppen siden Juni.

4. jancom

jancom Member

vi er dampere er jeg medlem af, men der er mange grupper.

5. Spygone

Spygone Well-Known Member

Personligt tror jeg ikke rigtig der er mere at skrive om. Ud over køb og salg er eryger.com i hvert fald stort set død.
    Trist, men der er vel sådan det går.

6. MisterMist

MisterMist Active Member

Jeg synes, at der er masser at skrive om. De første måneder efter TPD affødte mere nyt udstyr, end jeg har oplevet på noget andet tidspunkt i min snart 5 år lange "karriere" som damper.
    Men det er rigtigt, at der ikke er nogen respons på andre indlæg end køb/salg. Det tror jeg dog snarere skyldes "brugertræthed" end mangel på relevant hardware at skrive om..?

7. nittaya

nittaya Active Member

der er flere grupper..
    alle os med damp
    alle os med dampgrej til salg
    ecig-køb salg og bytte
    dr pain chit chat
    dr. pains bolchefabrik
    og der er sikkert mange flere.
    god jagt

8. jesperknudsen

jesperknudsen Member

Okay, tak for svar. Jeg måde lede rundt, nu har jeg et startpunkt. Ses dér ;-)

nittaya likes this.
  9. qwertyu

qwertyu Member

Der er vel ikke meget mere at skrive om, de fleste har vel efterhånden fundet det udstyr der virker for dem.
    Personligt har jeg ikke købt nyt udstyr i over et år, det jeg har (kayfun på hjemmebygget evercool) virker bare, fryseren er fyldt med base.
    Nybegyndere kender ret sikkert nogen i omgangkredsen der hjælper dem igang.
    Resten er vel spredt for alle vinde i små facebookgrupper.

LX2 likes this.
  10. PerF

PerF Active Member

Små facebook grupper, hehehe nogle af de danke har over 5000 medlemmer. :D

11. Spygone

Spygone Well-Known Member

Ok, jeg har bidt i det sure æble, taget tyren ved hornene, og pakket min ærekærhed sammen. Nød lærer nøgen kvinde at spinde... er det ikke sådan ordsproget er.
    Jeg har oprettet en FB profil, så jeg kan få syn for sagen om alle de damp relaterede grupper. Nysgerrig er man jo trods alt. :p

Last edited: 29 November 2016
  12. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Spygone pas på med facebook, det stjæler dit liv langsomt o_O

13. Hermann

Hermann Member

Del Denne Side