Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Jeg vil igang med e cigaretten igen. Søger MOD - mest mulig damp.

Discussion in 'Hybridmods' started by Jannick Rasmussen, 5 February 2018.

1. Jannick Rasmussen

Jannick Rasmussen New Member

Jeg har røget på e cigaretten tidligere. Men synes dengang det var en tam fornemmelse. Til jeg prøvede hos en ven med en MOD med 2500mah og 230w. Husker ikke mærket.

Men jeg har intet tilbage herhjemme. Så skal bruge alt sammen igen. Evt i samlet kit, eller hvis nogen herinde vil tage sig tid og henvise med links til de komponenter jeg skal bruge så jeg har alt fra batterier, mod, coil, væske osv.

Jeg ønsker kvalitet og mest mulig damp. Hvad bør jeg gå efter?

Hvad med væske? Jeg blander ikke selv. Men vil gerne prøve forskellige smage og evt både noget højt nikotin indhold, og noget med lavt eller intet.

>Et kanon kit for kendere, med god damp, og høj mah? Hvad foreslår i?
    - Mit budget er bare under 1000,- for det hele..

OBS: Jeg burde have læst mere herinde inden jeg skrev dette. Men jeg går igang med læsningen nu :) Men tak for medlemsskab i hvad der ser ud til at være et kanon forum på området :)

2. LX2

LX2 Member

Har sendt dig en PM.

Del Denne Side