Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Kend din Fogger V2!

Discussion in 'Guides' started by Junkiedonkey, 23 December 2013.

1. Junkiedonkey

Junkiedonkey Active Member

Har et indtryk af at de færreste ved dette om deres evigt hadet/elsket Fogger V2, så har lavet denne lille billedeguide til hvordan man skiller basen ad, får bedre airflow og renser sin Fogger V2 helt i bund. Har du problemer med kortslutning, er det også denne måde det problem kan fixes på.
    Håber det kan bruges :)

De fleste af os kender Fogger'en sådan her:

Tror de færreste ved at basen kan skilles ad her. Der skal bruges kræfter, og et viskestykke kan være en idé at bruge til at få bedre greb:

Herinde får vi adgang til at hive vores luftrør ud, og komme til + polen:

I kan se her at jeg på mit luftrør har boret de tværgående huller op. Dette er af messing, så brug fingerkræfter og englehænder til at bore røret op. Har på billedet kun boret de øverste op:

Her kan i se hele basen adskilt, så man kan komme ind og rense den ordenligt bag ved den justérbare airflow:

Og her hele Fogger'en, som jeg skiller den ad når den skal renses:

2. Ny Damper

Ny Damper Member

Re: Kend din Fogger V2!

God gennemgang, det kunne da godt ske man skulle få den renset her i julen.

Del Denne Side