Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Mangler smag og hjælp til blanding af vædske

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by Pcdunder, 29 May 2014.

1. Pcdunder

Pcdunder New Member

Hejsa er ny her så jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge.
    Har røget indtil for 2 uger siden Røde LA cirka 30 om dagen, jeg har nu prøvet at finde en rigtig smag der minder om LA, men det er ikke lykkes endnu. Findes det evt til selv at mixe?
    Hvor køber man det bedste VG og PG vædske henne kan se nogen forhandlere foreslår 50/50 blanding og andre 70/30 hvad skal man forholde sig til og skal man selv eksperimetere
    med hvor meget aroma der skal i hver blanding eller er der et sted man kan finde det.

Ryger på Ego-T med CE4 clearomizer, samt Vivi Nova mini og har lige bestilt en kanger mini Protank 2 så der bliver da opgraderet stille og roligt

Venlig hilsen Preben

2. daniul

daniul New Member

Hvis du vil gøre det ekstra nemt til at starte med, så prøv VPG, det er færdigblandet pg og vg 50/50 plus du kan vælge nikotin styke der hvor du køber det, 6-12-18-24, også skal der bare noget aroma i, jeg damper ikke selv tobaks væsker men mange foreslår kun 3-5%, men det varier rigtig meget fra person til person, jeg blander personligt næsten altid 20%, men det er for det meste også frugt smage jeg damper, og hvordan du lige regner det sammen til f.ks. 10ml er: 2ml aroma og 8ml pgv, det er så 20% smag og hvilket giver sig selv :)

selve LA smagen kan jeg desværre ikke hjælpe dig med

3. copsa

copsa New Member

Hej Preben
    denne er ret tæt på både Prince og LA mf. <a class="postlink" href="http://pink-mule.com/Rygevaeske-Alle/Aromaer-Essencer-Smage/My-Juice-By-Copsa-Made-In-Denmark/Roede-Prinser-aroma-10ml?limit=50" onclick="window.open(this.href);return false;">http://pink-mule.com/Rygevaeske-Alle/Ar ... l?limit=50</a>
    du skal ikke tage dig af at de skriver at der er mentol i. Det er en fejl, da det kun er den grønne der er det i.

4. mortenbak

mortenbak Active Member

Jeg havde slet ikke set at den var kommet som aroma :)

Den skal jeg da helt sikkert prøve næste gang jeg skal have noget fra Mulen...

Det er ikke steep vel ?

5. copsa

copsa New Member

'
    nej, men den er lavet på tobaksblade som er "destileret" - en proces som gør at der er tale om et produkt uden de små partikler som er i en steep.

6. cfe

cfe New Member

Spændende, vil det sige at den ikke kokser voilen til som alm tobaksteep, eller er der sukkerstorfabrikanter i der fortsat kokser?

7. copsa

copsa New Member

præcis, det er det man undgår med denne. ;)

8. mortenbak

mortenbak Active Member

Perfekt ! Jeg søger nemlig et alternativ til USA MIX fra hangsen til mine Kayfuns...

Steepsne holder jeg i dripperen, hvor det er nemmere at skifte coil og vat...

9. cfe

cfe New Member

Tak for svar, den skal da klart prøves!

Autokorrektur, små taster og travlhed giver i øvrigt et spøjst resultat, som min kommentar ovenfor viser!

10. Manga

Manga Member

Morten du kan også købe Hangsen aromaer hos kc-smoke.dk
    Hvis det er aroma istedet for dampklar du søger.
    De har dog også dampklar i mange varianter.

Del Denne Side