Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Mistet Smag

Discussion in 'Selvblanderen' started by Kim Jakobsen, 7 June 2016.

1. Kim Jakobsen

Kim Jakobsen New Member

Hej jeg er lige begyndt at blande selv,jeg bruger Locotin færdigblandet VPG og aroma fra Dolfus Damp ved navn Max Blend.De første dage var der masser af smag,men derefter synes jeg ikke der er meget smag i,har prøvet at skifte coil i min brænder uden forskel,hvad gør jeg galt?Det står i et mørkt skab,skal det i køleskab??

2. nittaya

nittaya Active Member

jeg tror at du har fået det, som kaldes vapours tounge...dine smagsløg er blevet bedøvet af smagen...jeg har to smage, som jeg skifter med dagen igennem af samme årsag...når man skifter efter ca. 1 time, og så vender tilbage til den første smag, så smager den frisk igen, og visa versa..

Kim Jakobsen likes this.
  3. korsvang

korsvang Well-Known Member

ved max blend hvis det er FA aroma så skal man højst bruge 5 % . mere aroma er ikke lige bedre væske - bedre smag

Kim Jakobsen likes this.
  4. Kim Jakobsen

Kim Jakobsen New Member

tak for svar,jeg havde det godt lidt på fornemmelsen at det var mig den var gal med,jeg blander med 3 %

Del Denne Side