Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Nordik?

Discussion in 'Generelt' started by MisterMist, 15 September 2016.

1. MisterMist

MisterMist Active Member

Har I indtryk af, om Nordik har haft held med deres forehavende?
    I lokalbutikkerne i mit område indtager Nordiks lille pap-stand en mindre og mindre fremtrædende rolle bag disken - og min lokale damp-pusher siger, at hun overhovedet ikke kan mærke TPD på sin omsætning?
    Måske er Nordik ramt af, at TPD også indførte reklame-forbud vedr. dampgrej ... det gør det jo lidt sværere at sætte en "nyhed" i vej!

2. qwertyu

qwertyu Member

Jeg har ikke engang set deres skrammel i butikkerne, ej heller set nogen bruge det.
    Så jeg håber det bliver en stor fiasko for dem.

3. hal

hal Active Member

Tjaa - Så længe de ikke har scoret fantisillioner på projektet, så formoder jeg de er i tænketank for at finde nye måder at sundhedsstyrelsen og private interesseorganisationer som KB kan arbejde gratis for deres agenda.
    Lokalt ser det ikke ud til at deres forældede produkt vinder tilhængere.
    Til gengæld har jeg set en del nye (voksne) dampere med mindre/afdæmpede mods alá Evic/kanger/Vtc mini med tilhørende RTA (subtanks osv.) Når jeg stopper op og sludrer med de indfødte er de ret interesserede i min aldrende Nemesis/KF 3.1Es kombo.
    Jeg er desværre ikke i tvivl om at den manglende indtjening til folkene bag "Nordik" nok skal føre til nyt had mod "fridamperne" med de politiske kammeratskaber de har gødet/opbygget :(

MisterMist likes this.
  4. MisterMist

MisterMist Active Member

Man kan jo frygte, at deres manglende held med at værge nye dampere kan føre til, at de vil gøre endnu et forsøg på at tvinge hverdags-damperne ind i folden. Umiddelbart synes jeg dog, at et ser du til, at de har et bjerg at bestige. I skarp kontrast til Nordiks markedsføring af usselt, gammelt grej, ser det du til, at det "frie" damp-marked har reageret både hurtigt og skarpt. Butikkerne havde max 16 mg/ml juice i 10 ml bøtter på hylderne fra dag 1 - og de store producenter som f.eks. Joyetech sprøjter 2 ml lækagefri, topfyldte og børnesikrede løsninger ud i en lind strøm.
    Jeg spurgte for nylig damp-mutter i min lokale butik om hun kunne mærke en forskel siden 7/6. Hun svarede, at hun havde gransket tallene, og at ingen ændring kunne registreres. Hun undlod formentlig at fortælle, at hun tjener lidt ekstra på juicen, som uomtvisteligt er blevet dyrere ;)

Del Denne Side