Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Opstramning af Smok Telescope switch

Discussion in 'Guides' started by Mnc, 10 April 2013.

1. Mnc

Mnc Active Member

Hvis du, ligesom jeg, har oplevet at switchen på et Smok Telescope bliver lidt sløv, så har jeg gode nyheder.
    Det er let at fikse!

I starten kunne jeg have mit Telescope stående ulåst, men allerede efter 2 uger, så kunne jeg ikke engang have moddet stående med en halvtom RBA og et lille 18350 batteri.

Nedenfor følger en lille billedserie af de skridt der er nødvendige, for at få strammet switchen op igen.

Selv med en fyldt Aga-T+ på toppen og et 18650 batteri i maven, så kan jeg have det stående ulåst på bordet.
    Og det er selvom jeg har skruet moddet godt stramt, så switchen skal bevæges under 1mm for at aktivere.

Ikke meget at fortælle til det første billede... "Dette er en switch" :D

Her presser jeg switchen i bund, indtil det skaber en god kontakt med batteriet

Switchen står her ulåst med en Aga-T+ øverst, og et 18650 i maven.

Ja ja, der ER noget på toppen. :p

Her er hvad vi behøver. En spidstang. That's it.

Tryk knappen i bund, så låseringen kommer op fra bunden. Så er det nemmere at få fat i den. Træk den sidelæns af centerpin, prøv ikke at hive op eller ned i den.

"Lås moddet", så deler switchen sig i to. :)

Hiv fjederen ud af switchen, og stræk den lidt. Skru switchen sammen igen. (Glem den sorte låsering for nu. ;))
    Du kan altid strække fjederen mere, hvis du ønsker mere modstand i switchen, så pas på at du ikke hiver den ud til en meter i første forsøg. :D Små skridt.

Tryk lidt i switchen for at teste dens modstand.

Skru evt. switchen på moddet, og test med batteri og atomizer. Så kan du bedst se hvor meget den kan bære.

Når du har fået strammet switchen så meget du ønsker, så saml den igen. Husk at trykke knappen i bund når du vil montere den sorte låsering, ellers kan det blive svært at 'komme til'. :)
    Find rillen hvor låseringen skal sidde, og tryk den ind mod centerpin. Det kan tage et par forsøg - det gjorde det for mig! ;)

All done. :)

2. fuglebek

fuglebek Member

Super guide! - men kan se vores versioner er ikke ens, har en V2 - der er switchen ikke lavet ens - min er væsentlig nemmere at skille og samle.

3. Mnc

Mnc Active Member

Min hedder "TELESCOPE MULTI MOD OPGRADERET RUSTFRI STÅL" herfra <a class="postlink" href="http://pink-mule.com/mods/telescope-multi-mod?product_id=7974794" onclick="window.open(this.href);return false;">http://pink-mule.com/mods/telescope-mul ... id=7974794</a>

Hvad Smok kaldte min version, det aner jeg ikke. V1.5? Telescope+? :p
    Det er snart ikke til at finde rundt i, da sælgere gerne finder på deres egne navne. Jeg hader det.

4. fuglebek

fuglebek Member

Ja lige præcis - men kan prøve at tage et billeder af min switch når jeg kommer hjem i aften - så folk har lidt at sammenligne med.

5. FleMMer-DK

FleMMer-DK Member

min bundknap ser helt anderledes ud..

den er også købt hos PM.. kan ikke lige huske hvilken version,, men er dog ret sikker på at den ikke er lavet af rustfri. :)

Del Denne Side