Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Provari mini reparatør søges

Discussion in 'Modding - DIY' started by RullekugleOle, 2 January 2015.

1. RullekugleOle

RullekugleOle New Member

Hejsa
    Jeg har været så uheldig at have lånt min provari mini ud til den forkerte. Da jeg fik den igen var gevindet ødelagt så det nu er umuligt at skrue en atomizer i den. Jeg søger en som kan hjælpe med at skaffe en ny topcap eller på en eller anden måde reparere den der er nu. Vil forsøge at lægge et billeder op som illustration. Håber meget at der findes en som kan hjælpe mig mod behørig betaling naturligvis. [​IMG][​IMG]

Sent from my iPad using Tapatalk

2. LazyBulldogge

LazyBulldogge Member

Du kan købe en ny topcap her: <a class="postlink" href="http://www.123liquids.de/index.php?route=product/product&path=135_318_287&product_id=1233" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.123liquids.de/index.php?rout ... ct_id=1233</a> - det er noget med at den er "pressfit", så det er nok noget skrammel at få den gamle af, men har nul erfaring med det...

Edit: Er det Chuck Norris du har lånt den ud til? Der skal satme da en del til, for at ødelægge en ProVari :p

3. RullekugleOle

RullekugleOle New Member

Nu ved jeg da hvor jeg køber en ny. Har set en video hvor en sådan skiftes og det er både noget med at lodde og hvad ved jeg... Ikke noget for mig så mangler stadig en reparatør

4. NewbEsmoker

NewbEsmoker New Member

Den er da blevet demoleret godt og grundigt! :sad: :dash: Hvor er du fra i landet? Jeg har en god kammerat der er elektriker og EMEK. Ham kan jeg måske få til at hjælpe hvis du ikke har andre muligheder, men det er i Sønderborg.

5. NewbEsmoker

NewbEsmoker New Member

Lol :)

The Statue of Liberty is alive, but Chuck Norris told her not to move :nervous:

6. nittaya

nittaya Active Member

jeg vil gerne hjælpe dig, men er først hjemme i danmark den 5. marts... jeg har skilt mange provari'er ad, og har også en topcap. så hvis du har noget andet at dampe på i mellemtiden, så laver jeg den gerne for dig til et meget beskedent beløb...
    mvh benny

7. NewbEsmoker

NewbEsmoker New Member

Har du fundet ud af noget Ole?

8. nittaya

nittaya Active Member

hej igen...
    der er også et par andre muligheder

du kunne få frisket gevindet op hos en smed eller maskinværksted , det er formodenlig noget tommegevind

eller du kunne kontakte damperen i københavn, de er ret skrappe til provari, og særdeles hjælpsomme.
    mvh benny

9. RullekugleOle

RullekugleOle New Member

Tak for jeres gode råd. Jeg vil prøve at kontakte Damperen og se om de kan hjælpe og ellers vil jeg måske tage dig på ordet om at hjælpe når du er tilbage i DK, Benny

10. Elektriker

Elektriker New Member

Det har intet med tommes gevind at gøre.
    Hvis det er standard 510 gevind der er ødelagt er det en snittap M7 x 0,5 mm der skal til for at fikse det.
    Ifald connectoren ellers kan tages af.

11. RullekugleOle

RullekugleOle New Member

Det er netop det der er problemet.... Jeg har ikke evnerne eller kendskab til at sætte den på igen. Uanset om det er en ny eller den gamle der er repareret

12. nittaya

nittaya Active Member

det er du meget velkommen til...du kan jo skrive en pm, hvis du får brug for min hjælp.

mvh benny

Del Denne Side