Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Regler for væske med nikotin uden for EU?

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by Hagman, 29 November 2015.

1. Hagman

Hagman New Member

Er det lovligt at købe væsker med nikotin fra fx Kina?

Mvh.

2. Clark20

Clark20 Member

Umiddelbart nej!

Hold dig til at købe i et EU land

Sent from my iPhone using Tapatalk

3. XERXES

XERXES Member

Nicotin holdigt væske bliver kategoriseret som et lægemiddel lige så snart det kommer fra et ikke EU land :sorry:
    Som så meget andet er der ingen logik i de regler der har med EU at gøre :eek:mg:

4. Clark20

Clark20 Member

Kan kun give dig ret XERXES !!

Sent from my iPhone using Tapatalk

5. ChildWithATemper

ChildWithATemper New Member

Jeg skal til at flyve her om nogle uger, og har lige lagt mærke til, at man ikke engang må tage nikotinholdig væske ombord på flyet (heller ikke inden for EU) - de mener simpelthen, at man skal sende det til destinationen som farligt gods... Men cigaretter, ak, dem tager man jo bare med....
    Godt, at man allerede har nogle ideer....

Det er sgu lige før, at man bliver tvunget til at tisse af inden security - man ved jo aldrig, hvad man kan have med i blæren :hs:

6. XERXES

XERXES Member

:slaphead: EU :stop: :rules: TST TST TST :help:

7. Manga

Manga Member

ChildWithATemper må man tage hele sin ecigaret med dvs. batteri + clearmizer + coils med ombord på flyet?
    Hvad med nikotin frie væsker må de tages med?

8. ChildWithATemper

ChildWithATemper New Member

Så vidt jeg har forstået - ja. Men der er vel ingen garantier for, at man møder en security, som ikke har fået noget af konen i lang tid...
    Jeg tager mit grej- taske med med 2 mods, 4 VTC4- batterier og 2 tanke. Tømmer tankene selvf. og smider mit normale setup i bilen, lige inden vi skal tjekke ind. Så har jeg købt 30ml 0mg væske, som er uåbnet, som kommer i håndbagagen - som de hjertens må tage og smide ad helvede til, hvis man ikke må have den med - putter mit rigtigte væske i en 40ml rejseemballage til noget creme fra Matas (så jeg har noget at dampe med det samme vi lander) og smider også en 200ml i tasken, som jeg afleverer i bagagen.

Del Denne Side