Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Sådan viser du billeder i din post

Discussion in 'Guides' started by Spygone, 17 September 2013.

1. Spygone

Spygone Well-Known Member

Hermed ændres vejledningen igen, da websiden "IMGUR.COM" som Corvos vejledning henviser til, har ændret udseende og nu kan bruges lidt anderledes.

Åbn <a class="postlink" href="http://imgur.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://imgur.com</a> - der bliver du mødt af noget der minder om nedenstående.

Klik på "Upload Images" (markeret) -

Vælg hvordan du vil uploade (her vælges upload fra computer (markeret)) -

Brows dig frem til det billede du har liggende lokalt, marker det og tryk på knappen "Åbn" som demonstreret herunder -

Klik på "Start Upload" som markeringen herunder viser -

Der går et øjeblik mens billedet uploades, hvorefter du kan se det i browseren. Klik på knappen "More" lige under teksten "Direct Link" (markeret) -

Marker teksten i feltet "BBCode (Forums)" og kopier den (som markering herunder viser)

Den kopierede tekst indeholder det billede-tag, som skal bruges herinde. Så den skal blot indsættes i forum editoren hvor du ønsker det, uden du behøver rode med andet. Klik på "Preview" knappen for at se om det er som du ønsker det, inden du trykker på "Submit". Billedet vil nu vises for dig, som alle andre vil kunne se det.

2. Anonymous

Anonymous Guest

Den er Go så let kan det være :thumbup:

3. michael p

michael p Active Member

Re: Sv: Sådan viser du billeder i din post

Næste skridt bliver vel fjernsupport :cool:

Sendt fra bunden af en RBA

4. Mnc

Mnc Active Member

Problemet er oftest også, at folk tror de kan ALT fra mobilen. Men det er ikke fra alle telefoner, at man bare lige kan uploade billeder, og huske URL's til 3 billeder, osv. :p

Send billederne fra mobilen til din mail, og læg dem så op via computeren.

5. michael p

michael p Active Member

Re: Sv: Sådan viser du billeder i din post

Brug Tapatalk?
    Nemmere bliver det da ikke ;-)

Sendt fra bunden af en RBA

6. Spygone

God pointe. :thumbup:

7. Ny Damper

Ny Damper Member

Super god guide! Flot arbejde igen.

8. janheridk

janheridk Member

+1
    og Tak :)

Jeg har tidligere uden problemer, kunne uploade billeder her, men det drillede idag ....denne vejledning er helt klart vejen frem
    Good job :clap:

9. Spygone

Tak til alle for ordene. :)

10. mortenjul

mortenjul Active Member

Og ellers kan Henrik forklare hvordan i bruger min server. Det har i fået lov til for længe side :) så det er i velkommen til at gøre. Skal der laves flere mapper/undergrupper sender i mig bare en pm.

11. Spygone

Det kunne jeg gøre. Men hvorfor gøre det, når du allerede selv har forklaret det på fornemmeste vis her -
    <a class="postlink-local" href="http://eryger.com/post205867.html#p205867" onclick="window.open(this.href);return false;">post205867.html#p205867</a>

12. mortenjul

mortenjul Active Member

Super. Jeg kunne ikke selv finde tråden :)

13. mortenjul

mortenjul Active Member

Godt forklaret Henrik. Dine pædagoiske evner viser sig endnu engang :tu:
    Det kan alle vist forstå og så er det bare at uploade og som Henrik skrev så kontakter i mig bare hvis i gerne vil have jeres egen mappe.

\\edit Denne post burde være en sticky så det er nemmere for evt. nye brugere at finde den :tu:

Del Denne Side