Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Selvblander udregner udvidet

Discussion in 'Guides' started by Fuze, 17 March 2012.

1. Sprille

Sprille Member

Jeg bruger bare et meget simpelt og billigt system til mærkning som her:

Samler så enderne i en ring og sætter den ned over flasken.

Dejligt nemt at fjerne igen og ingen lim eller andre irriterende stoffer på flasken bagefter.

Som udregner bruger jeg den her, som er en jeg selv har lavet.

2. Kennet

Kennet Active Member

[​IMG] Jeg bruger denne her :)

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

3. Fuze

Fuze New Member

Jeg har den samme, syntes bare det er lidt bøvlet at gemme sine opskrifter. Bruger den dog heller ikke rigtigt, men den er jo smart at have med på farten hvis ikke man kan komme i nærheden af en computer :)

4. Kennet

Kennet Active Member

Jeg bruger ikke andet, men det er jo en vane sag :)

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

5. Steamsmoke

Steamsmoke New Member

Meget smart mærkning og er du da gal en fed beregner du har lavet, bliver da vidst også nød til, at prøve dine opskrifter af.

Tak fordi du deler :)

6. Sprille

Sprille Member

Ihh tak, er da rart du kan lide den, men er så langt fra mine opskrifter allesammen. De er samlet lidt hist og her, fra de forskellige udregnere.

7. Steamsmoke

Steamsmoke New Member

@Sprille Jamen så tager jeg det som, at det er nogle du har fundet gode -mon ikke der er et par stykker af dem der er noget hold i så :)

8. Sprille

Sprille Member

Har langtfra prøvet dem allesammen, tog dem bare med nu jeg var igang, så var der jo lidt at prøve sig frem med.

Men du kan da prøve Bavarian red 7, hvis du er til milde tobaks smage der er lidt søde i det. Det er en jeg selv har lavet, og syntes da selv den er blevet god.

9. xanthippe

xanthippe New Member

Super link, den bliver jeg rigtig glad for. :lol:

10. NUllE

NUllE New Member

Den eneste udregner jeg bruger er en lommeregner og den der sidder mellem ørene :D
    Gemmer mine opskrifter i word

11. Morten F

Morten F Active Member

Er der nogen der kender til en udregner der også giver blandingen i gram/vægt? Jeg har liquix på min ipad og den gør, men er der nogen online der kan dette????

12. Domaz

Domaz New Member

Rigtig godt spørgsmål Morten :)
    Jeg har skrevet til dem der har lavet denne side: <a class="postlink" href="http://e-liquid-recipes.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://e-liquid-recipes.com</a>
    Så må vi se om de gider reagere....

13. Morten F

Morten F Active Member

Ja, har du fået gang i vægten, eller er den stadig på vej?

14. Dewet

Dewet New Member

Nu har jeg prøvet den, men den bliver ved med at sige jeg skal tilføje mere PG da den ikke kan tage en minus værdi..
    Jeg har skrevet 50/50 i PG og VG, også skal jeg lave 30 ml. og jeg skal samlet tilsætte 4.5 ml aroma, som den så tager fra VGP'en..
    Og det kan den ikke finde ud af?? - hvad gør jeg galt?

Del Denne Side