Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Setup i SquapeR ????

Discussion in 'Guides' started by finnk, 25 November 2014.

1. finnk

finnk New Member

Er der ikke lige en eller flere der kan fortælle mig, hvordan jeg laver et ordentligt setup i ovennævnte :thinking:

Jeg kører nu med en microcoil på 1,27 Ohm lavet med 7 viklinger 0,32 tråd om en 2mm skrutrækker,,, jeg får hele tiden dryhits :dash: :dash:
    Bruger Japaner-vat,,, og kører på mekanisk mod (og jeg har ikke noget regulerbart mod !!)

:help: :help:

2. mortenjul

mortenjul Active Member

Mit køre perfekt. Jeg klipper mit vat til så det flugter med basen og ikke går ned i kanalerne. Jeg bruger 0.40 og ligger på 0.8 ohm og der er absolut ingen dryhits.

Sent from my iPad using Tapatalk

3. finnk

finnk New Member

Okay Morten,, så jeg skal måske prøve at klippe det som sidder nede i kanalerne væk ?

Sent from my iPhone :)

4. LazyBulldogge

LazyBulldogge Member

Tror det er en god idé, det kan let tænkes at der er så meget vat der, at det begrænser juiceflow, fremfor at hjælpe det på vej :)

Mit setup ser nu således ud:

En lille smule vat i de vertikale kanaler er godt, men for meget, og så har det bare en prop-effekt.

5. finnk

finnk New Member

Tak for hjælpen Guys :tu:
    Har lige klippet vattet så det flugter med basen, og ikke noget ned i kanalerne.
    Det tror jeg var det der skulle til :yes:

6. LazyBulldogge

LazyBulldogge Member

Har i hvert fald oplevet dry hits, efterhånden som vattet "giver sig" og bliver lidt længere og dermed render ned i kanalerne. Man skal så selvfølgelig passe på ikke at ryge i den anden grøft også, hvor den ikke kan holde tæt og væsken så bare sejler ud af AFC i stedet :p

7. mortenjul

mortenjul Active Member

Super :) mit setup ser ud som lazybulldogge's det er faktisk en ok tank.

Sent from my iPad using Tapatalk

8. Henrikvejle

Henrikvejle Member

Også det samme setup som LazyBulldogge jeg bruger :D jeg har dog min coil hænge lidt højere oppe...

9. LazyBulldogge

LazyBulldogge Member

Den kan også fint køre med coil siddende højere, men især med en væske som Boba's Bounty (freakin' sirup!), gør det ikke noget, at den ikke skal kæmpe for meget mod tyngdekraften også ;)

Lidt billeder med høj coil:
    :)

10. bilo2009

bilo2009 Member

Jeg har købt w deck til mine og det giver bare en endnu bedre smag, da det har lidt mere brede så mit vat får mere juice. Total lækker tank :)

Del Denne Side