Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Silk cut

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by Stefanp, 30 September 2015.

1. Stefanp

Stefanp Active Member

Hej.

Min mor og begyndt at dampe efter 32 år på cigaretter.

Hun fik en pakke med 5 forskellige dekang, tobaks væsker. Hun var ret glad for den der hed Silk cut. Hvilket er en meget mild væske, som lys og knap så dominerende i smagen.

Nogle der har nogle bud på noget tobaks væske, som ikke er alt for krydret. Der var også noget MB som Hun synes smage ganske forfærdeligt.

Nogle bud? (Ingen steep)
    Er RY4 sådan mørk og kraftig?

2. PatteRC

PatteRC New Member

De RY4 jeg har kendskab til, er traditionelt sød blød tobak, med smag af lidt vanilje & karamel.
    Den bedste RY4 jeg har smagt, efter mine smagsløg er LIQUA RY4, den er ret god og jeg har endda også prøvet "high end" mærkerne.

Men smag variere galt fra person til person.

LIQUA fåes i 30ml. til en 65,- mener jeg. :)

3. Leonardo

Leonardo Active Member

Hej Stefanp

Må jeg spørge dig om grunden til, at du udelukker steep, som jo ofte er netop milde i smagen? Er det det lidt hurtigere slid på coilen eller andet?

4. Stefanp

Stefanp Active Member

Jeg fik nogle tobaks steep tilsendt, og det faldt bestemt ikke i min mutters smag :)
    Smagen var mørk, og kraftig. Og mindede mig mest om lugten på et værtshus :)

Hun bruger også en aspire bvc, så er også grunden til at steep skak udelukkes.

5. Leonardo

Leonardo Active Member

Hmm, lyder ikke så rart jo. Hun kan dog fint bruge en aspire bvc til steep - hvis de er ordentligt filtreret. Bruger selv bvc til arbejdsbrug og det fungerer upåklageligt. Tak for dit svar.

6. Spygone

Spygone Well-Known Member

Enig med Leonardo... de Aspire BVC-coils er altså nogen seje små djævle, som kan blive ved utroligt længe.

7. Stefanp

Stefanp Active Member

Jamen det er jo fint :)
    Troede slet ikke de var så hårdfør.

Men synes nu faktisk at den clearomizer med de coil's, gør det ganske fint. Smagen, halskras, og mængden af dampen er faktisk rigtig fin.

8. Leonardo

Leonardo Active Member

Jeg kunne godt have lyst til at sende dig og din mor en flaske Allday. Ikke for at I skal ende på værtshus (selvom det jo kan være ok :), men måske hun vil synes om den milde tobak, som er en af dens særkender. Smid en PM, hvis du våger pelsen :nervous:

9. bentol

bentol Member

Hej stef

Tror din mor og mig minder lidt om hinanden med hensyn til damp:) har også være igennem de første 20 forskellige færdigblandinger, har fundet en jeg kan holde ud "ny tobak" fra esug, jeg blander den dog i forholdet 1:1 30% Vg- 70% Pg, det samme forhold som i "ny tobak" Kan simpelthen ikke tage de der søde væsker, som de fleste damper :) Blander også en fra kongsvang All in tror jeg den hedde, 1del All in til 5 dele neutral væsker.

Bent

Del Denne Side