Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Skruer til dripper

Discussion in 'Pilfinger' started by Clark20, 29 September 2015.

1. Clark20

Clark20 Member

Hej. Søger skruer til min dripper, lige nu er det sådan nogen uden hoved på der er i. Nogen der ved hvor man kan få nogen, så jeg kan bruge flad eller stjerneskruetrækker. Det fordi jeg har problemer med at de andre går i stykker hele tiden

Vh Clark.

Sent from my iPhone using Tapatalk

2. Junkiedonkey

Junkiedonkey Active Member

3. Clark20

Clark20 Member

Tak for det Jesper nu skal der bestilles skruer

Sent from my iPhone using Tapatalk

4. Jette50

Jette50 Active Member

Hej Junkiedonkey,ved du også hvilke jeg kan bruge i min Goblin mini.? Jeg ved ikke hvad størrelsen er,da jeg ikke har noget skydelærer.

Sent af med CallawayRAZR Fit 11,5

5. MisterMist

MisterMist Active Member

Hej Jette

Jeg har både en Goblin mini og en skydelære. Skruerne er 2 mm i diameter, og de er 5 mm lange :)

6. Jette50

Jette50 Active Member

1000tak,så skal de bestilles. Jeg har nemlig 3stk mini's

Sent af med CallawayRAZR Fit 11,5

Del Denne Side