Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

subscriptions

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by pr0letar, 11 January 2016.

1. pr0letar

pr0letar Member

hey.

nå så kom dagen hvor man gerne ville prøve lidt af hvert i stedet for at bare køre derudaf på det som man har været vant til i 1 år.
    jeg har gjort det jeg har bestilt månedelige subscriptions fra følgende
    <a class="postlink" href="http://www.thedripclub.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.thedripclub.com</a> - bestilte 150 ML pakken. så det vel 8-10 flasker.
    <a class="postlink" href="http://www.craftvapery.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.craftvapery.com</a> - bestilte 6 flaskers pakken.
    bestilte begge igår.

nu kommer spørgsmålene så.
    er der nogen der vil dele erfaringer med disse to?

og jeg overvejerkraftigt at bestille hos følgende os
    <a class="postlink" href="https://vape-box.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">https://vape-box.com/</a>
    <a class="postlink" href="http://vapeabox.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://vapeabox.co.uk/</a>
    <a class="postlink" href="https://www.zamplebox.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">https://www.zamplebox.com/</a> - har dog hørt at det er svært og komme ud af deres subscription igen.
    <a class="postlink" href="http://www.zodist.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.zodist.com/</a>

fandt os lige dette billed. ved ikke om det er til gavn for noget.

[hide][​IMG][/hide]

2. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Hej Pr0letar

Kender personligt ikke så meget til fremgangsmåden.
    Dog kan jeg godt komme med et par hurtige input omkring det.

Synes faktisk ideen er rigtig god dog er der nogle helt klare minusser i det.
    1: De ligger næsten alle sammen i USA dette vil tage en krig og få til sendt.
    2: Stort set samtlige pakker vil falde for told grænsen på 80kr. Hvilket vil kunne ende op i noget alvorligt dyrt købt juice.
    3: Premium juice er bare dyrt allerede i indkøb.

Dette er meget off topic og vedkommer ikke mig men er der en grund til du ikke hellere vil kaste dig over DIY?
    1: Du kan lege med alt det juice du vil der ligger et hav af clone opskrifter på nettet og det vrimler med forummer omkring dette.
    2: Du vil have lagt bedre styr på hvor meget juice du har hele tiden (du løber ikke tør pga. Posten/pakken er forsinket).
    3: Det koster en brøkdel af hvad du kommer af med pr. ml i de pakker du har fundet der.

JayJay

3. pr0letar

pr0letar Member

jeg har intet forstand på hjemmelavet og jeg ryger med nikotin. så det ville være lidt skidt og komme til skade hvis du spørger mig.

4. pr0letar

pr0letar Member

btw så har jeg os lige bestilt en medium pakke fra vapeabox.co.uk
    nu prøver vi lidt af hvert og ser :)

5. glad

glad Well-Known Member

Og ikke at forglemme at det er ulovligt at købe nikotinholdige væsker hjem fra et land udenfor EU.
    Men det har jeg allerede forklaret ham ovre på Dampforum, måske er jeg bare ikke trængt igennem ;)

6. glad

glad Well-Known Member

Hvordan bærer man sig ad med at ryge e-væske ?, jeg holder mig til at dampe mit :)
    Ingen problemer i at blande selv mht sikkerheden, er man en kylling kan man jo bare købe en svag basevæske,
    så er det vel ikke mere farligt end at fylde en tank op.

7. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Pr0letar

Den PG-VG base du køber er jo ikke mere farlig en den juice du damper = eneste forskel er aroma.

Forstår godt vis du synes at blande selv virker lidt uoverskueligt personligt synes jeg faktisk det er hyggeligt + jeg ved 100% hele tiden selv hvad det er jeg futter af i mine lunger.

Som tidligere skrevet kan jeg faktisk godt lide konceptet omkring disse pakker men tror du vil gøre dig selv en tjeneste og holde det inde for EU da vi snakker 200kr. + Pr. Pakke vis tolderne får fingeren i dem og så går du lige pludselig rundt og babber noget alvorligt dyrt E-juice.

JayJay

8. pr0letar

pr0letar Member

er der nogen der kan give mig en pointer om et dansk forum hvor jeg kan finde nogen links til at købe de forskellige ting til at lave DYI bland selv?
    tak

9. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Hjælper dig gerne her pr0letar.

Hvis du giver en lille smags profil kan jeg lave en link liste med indkøb (Dansk) + opskrift og en diy på hvordan du bære dig ad.
    Du må også godt fortælle om du er til 50-50 PG-VG eller hvordan + hvor mange mg nikotin du bruger.

10. glad

glad Well-Known Member

Ved du nu også 100% hvad du damper bare fordi du blander selv,
    jeg synes da ikke ligefrem at producenterne af basevæske og aromaer strøer om sig med info om hvad der er i

Det eneste nikotinvæske jeg har set som der er labratorieundersøgelse af er det fra PM, så det holder jeg mig til :)

11. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Hej Glad

Bruger selv base fra PM og selvfølgelig ved jeg ikke 100% hvad der er i min aroma/base men så vender vi den bare 180 grader og siger jeg ved 100% hvad der ikke er i.
    Og efter som der er visse ting jeg gerne vil undgå så er dette også fint nok.

Det skal lige med at jeg på ingen måde er super forskrækket over alle disse tobaks bestilte undersøgelser.
    Dog er min holdning at skal jeg bruge en sweet cream og der er 2 slags en med og en uden acetone jamen så vælger jeg per definition den uden acetone.
    Det valg har man sjælnet når man køber færdig blandet juice eller jo det har man men så er man altså også blevet enormt begrænset i sit udvalg.

JayJay

12. glad

glad Well-Known Member

Ikke for at være på tværs Jayjay, men hvad de aromer vi bruger indenholder aner vi jo ikke

13. Seiko

Seiko Member

Siden hvornår er der kommet acetone i aromaer ?

14. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Enig Glad og dette er klart et problem.
    Men at man nu kan købe aroma som er Diacetyl free betyder jo lidt det samme.

Godt klar over at dette ikke hjælper særlig meget vis resten af flasken indhold består af 100% ren benzen men dette ser jeg ikke som plausibelt anyway.
    Dette er stadig i mine øjne en ung branche som har meget som kan gøres bedre/meget bedre men at kunne vælge og undgå nogle bestemte stoffer er et skridt i den rigtige retning.

Personligt ser jeg ikke problemet som større end at vi reelt heller ikke aner hvad vi fylder os med når vi spiser en Mars bar da den også er proppet med aromaer og sådan tror jeg desværre tingene vil blive ved med at udvikle sig.

Har ikke personligt særlig meget kendskab til de store e-juice firmaer og selvfølgelig er der mange rigtig gode.
    Dog har jeg det nu som skrevet rigtigt fint med at 100% at kunne udelukke nogle ting fra min juice vis jeg ønsker dette uden og skal side og læse spalte op og ned skrevet af smarte reklame folk for et upcoming e-juice firma for så at finde ud af at det oplyser de ikke noget om etc etc..

1: Hvis man vil undgå bestemte ting er mit råd helt sikkert og blande selv.
    2: Vil man undgå alle ting er mit råd og stoppe med at dampe/leve :cheers: .

JayJay

15. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Sorry Acetoin selvfølgelig.

16. Jayjaymcklay

Jayjaymcklay Member

Synes måske vi skal back to topic her.
    Der findes et hav af tråde omkring det gode og dårlige i at dampe eller at lade værre.

Det er som sådan et spørgsmål om dollars og told der fik mig til at foreslå at blande selv.

JayJay

17. glad

glad Well-Known Member

Som sagt slipper det sikkert slet ikke gennem tolden hvis det er fra USA og der er nikotin i væsken :hookah:

At blande selv er en rigtig god ide, har jeg gjort de sidste tre år, der kan man sparer rigtig mange penge og samtidigt hygge sig med det.
    Jeg er dog gået skridtet videre og steeper selv tobaksblade, lidt mere spændende end at bruge færdige aromaer, smager også bedre ;)

Hvordan det bliver med hjemmeblanderiet efter maj må tiden så vise, men slut med det stærke nikotinbase skal vi nok regne med det er.
    Så har man mulighed for at hamstre er det nok en god ide, nikotin i PG skulle i fryseren være næsten uforgængeligt.

18. Seiko

Seiko Member

Siden hvornår er der kommet acetone i aromaer ?[/quote]

Sorry Acetoin selvfølgelig.[/quote]

Hehe.. Tænkte nok det ikke var det du mente :)

Skulle bare lige være sikker på jeg ikke var gået glip af noget.

19. Gore

Gore Member

Der er en i england også som jeg har haft brugt :) mysizzlebox, det kan varmt anbefales :) super service! :)

20. glad

glad Well-Known Member

Sorry Acetoin selvfølgelig.[/quote]

Hehe.. Tænkte nok det ikke var det du mente :)

Skulle bare lige være sikker på jeg ikke var gået glip af noget.[/quote]

Ellers var den nok også no go sammen med plastictanke :rofl:

Del Denne Side