Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Sundbygaard

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by Hartvig, 13 March 2016.

1. Hartvig

Hartvig Member

Hej Eryger.

Jeg er næsten lige vendt tilbage til dampen, og jeg er begyndt at dampe et mærke der hedder Sundbygaard.
    Min forhandler fortalte mig at det var dansk produceret væske.
    Mit spørgsmål er om der er nogen af jer der har kendskab til Sundbygaard eller ved hvor jeg kan læse om dem?

På deres juice står der www.sundbygaard.com - men hjemmesiden virker ikke

Mvh Hartvig

2. Spygone

Spygone Well-Known Member

Hmm - og hvem er så din forhandler?

iznogood1 likes this.
  3. korsvang

korsvang Well-Known Member

Hvis der med danskproduceret menes Aroma er lavet / produceret i dk så må du nok skuffes . Aroma er højst sandsynligt købt i udland og så mixet sammen i dk præcis som ca alle andre aromaer vi bruger i e cigs

Pepsimags and iznogood1 like this.
  4. Hartvig

Hartvig Member

Okay. Mange tak. Kunne bare godt tænke mig at vide lidt om produktionsforholdene :)

5. Hartvig

Hartvig Member

En lokal butik i hovedstadsområdet. Ved godt at jeg skal tage alt hvad han siger, med et gran salt :p
    Jeg købte for et par år siden hos en Engelsk forhandler Intellicig, hvor det eftersigne skulle være produceret på et sterilt laboratorie. Det er sådan noget væske jeg søger, har dog forelsket mig i Fcukin´Flava Fcukin´Munkey :D

6. Spygone

Spygone Well-Known Member

Tror du skal lede MEGET længe efter væsker som mixes i sterile laboratorier, ud over hos de helt store og velkendte på verdensmarkedet. Der kan være tale om pæne og ordentlige forhold, men sterile er de nu næppe, da det kræver udstyr og faciliteter for en hulens masse penge. :)

Har din lokale butik/forhandler ikke et navn og evt. en hjemmeside?
    Jeg har fundet frem til følgende:
    http://www.vaper-cig.dk/sundbygaard-30-ml.html
    http://damp-butikken.dk/e-vaesker/sundbygaard

7. provapedk

provapedk New Member

Jeg har prøvet Fcukin Flava, også alt for dyrt til at dampe fast for mig. Det er produceret i Malaysia, hvilket for mig til at undre mig endnu mere over at man skal give 170-180kr for en 30ml og tvivler stærkt på at de har et sterilt laboratorie. Men i min verden er det med laboratorier meget overvurderet, det var anderledes hvis det var noget man skulle spise. Jeg tænker ihvertfald at i det man trykker på knappen og ens coil bliver 200-300 grader varm så bliver de fleste små bakterier dræbt, samtidig med du kun for dampen og ikke væsken i munden.

8. Hartvig

Hartvig Member

Det virker som at Malaysia er premium væskernes hjemland :)
    Hvad har du valgt at dampe istedet for Fcukin Flava så?

9. provapedk

provapedk New Member

Grineren intellicig, det brugte jeg også for et par år tilbage, de blev hvist opkøbt af et tobaksfirma.
    Det har du ret i, fcukin flava har i vært fald nogle gode aromaer, der er dog rigtig mange væsker derude jeg ikke har smagt, så hvem ved.
    Jeg laver min egen væske, så kan jeg selv bestemme blandingsforhold, smag (dog ikke helt fcukin flava) men udemærket.
    Jeg ryger ca. 50/50 på min Provari med subtank og dna200 med en dripper, da jeg købte den der fcukin flava brugte jeg den i en dripper på Vaporshark DNA200, 30ml flasken holdt 2 dage tænkte daaamn 180kr. har ikke gjort det siden. I min verden må en 30ml flaske max koste 120kr. og det er max.

10. Hartvig

Hartvig Member

Ja, den viderestiller til https://uk.govype.com/. Som ligner noget crap.
    Jeg har fundet Fucking Flava til 150. Ville ønske det kostede 100 kr :(

11. provapedk

provapedk New Member

Koster 45kr i malaysia på tilbud 65kr er normalpris. har kigget på rigtig mange website i malaysia fordi, tænkte jeg ville bestille en større portion.. men der er ingen af dem, der vil sende til DK. se bl.a. på dette site.
    http://www.thejuicemachine.net/index.php?route=product/category&path=108_204&sort=rating&order=DESC

12. Hartvig

Hartvig Member

Ja det var godt nok billigt. Forstår ikke at der er så stor prisforskel på EU og uden for EU.
    Men har lige bestilt 5 x 30ml til 90£ inkl fragt. Er ved at løbe tør, og den ene danske forhandler jeg har fundet, får ikke mere hjem pga de nye EU regler :/

13. provapedk

provapedk New Member

Blev lokket der.. :-D Så jeg tjekkede lige, de er begyndt at sælge internationalt.. så bestilte 7 x 30ml, fragten er lidt pebret.. så det bliver 855kr inkl. told/moms og postdanmark gebyrer. Så lander den på 122kr pr. flaske... stadig pebret. men wtf bedre end 180kr pr. flaske. og så kan man bare håbe på den glider igennem så man slipper for moms og det latterlige postdanmark gebyrer på 160kr.

Kunne håbe på det kunne hjælpe på at de danske shops skruer prisen en smule ned. Og hvis det bliver et problem med nye EU regler, kan de bare sende 0mg, så kan man selv fylde nicotin i.

14. Hartvig

Hartvig Member

Det skulle du næsten have sagt, så kunne vi have bestilt sammen :D
    Jeg prøvede at lave en ordre på Debangstix (som er den eneste EU forhandler de linker til på hjemmesiden) Den er så gået i rest ordre og skal vente to uger :(
    Men de koster 15£ derinde og 15£ i fragt. Så det er dyrere end hos dig, men skal på den anden side ikke frygte told og postdk :)

15. Manga

Manga Member

har prøvet sundbygaard, kan godt lide ders væsker, der er en ecig forretning lige ved siden af frederiksberg centeret som sælger dem og så har de smags bar så man kan prøve før man køber :)
    Mine ynglings er den der hedder kloak og den der hedder twister :)

16. provapedk

provapedk New Member

Tænkte godt på det, men det var efter du havde skrevet du lige havde bestilt, så tænkte ikke du havde brug for det. Det må vi gøre næste gang hvis der er tilbud igen. Hvis vi bestilte 10 flasker hver altså 20 ialt, ville vi prisen alt i alt med forsendelse moms og post dk. være 80kr pr flaske. Så 800kr pr. mand, det er ok nice. :)

17. Clark20

Clark20 Member

Tænker på tager de ikke og destruere væsken med nikotin, hvis den bliver snuppet i tolden?

Sent from my iPhone using Tapatalk

18. provapedk

provapedk New Member

Altså så hvidt jeg ved er lovforeslaget ikke trådt i kraft endnu, så indtil da burde det stadig være safe and sound.

19. Clark20

Clark20 Member

Nej. Men mener stadig at man ikke må købe væsker udenfor EU med nikotin i, jeg er ikke 100% sikker i min sag, syntes bare jeg har hørt om nogen der var uheldige hvor det blev destrueret i tolden. Men det var os mere hvis i ikke vidste det og blev skuffet hvis uheldet skulle være ude

Sent from my iPhone using Tapatalk

20. Hartvig

Hartvig Member

Så begynder det at ligne en væske jeg har råd til at dampe. Du må endelig sige hvis du bestiller igen, og evt om du bliver taget i tolden ved din nuværende bestilling?

Del Denne Side