Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

TC, er det stadig populært ?

Discussion in 'Temperaturstyrede Mods' started by glad, 16 June 2016.

1. hopper78

hopper78 Active Member

Super det vil jeg lige have i baghovedet ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

2. glad

glad Well-Known Member

Det illustrerer faktisk billedet af TC rigtigt godt i forhold til dem der tror det er en genvej til en nem opsætning for den dovne.
    Min erfaring er at det stiller større krav at få en TC-opsætning til at køre godt end en VW-opsætning, simpelthen fordi jeg ikke synes man har samme føling med hvad der sker men at resultatet af en dårlig TC-opsætning bare ikke giver nogen damp, men at man ikke rigtigt ved hvorfor. Så en sjusket TC-opsætning er efter min erfaring no go ;)

3. MisterMist

MisterMist Active Member

Forholder det sig ikke med TC som det har gjort med alt andet, der er er kommet frem i damp-grejets historie. Jeg begyndte at dampe for 4 år siden. Hvis vi ser bort fra de mange, der blot går ned og køber et nyt begyndersæt når det gamle er slidt op - så er der altid udstyr, der har virket dragende på damp-nørder. Der har været genesis & mesh, Kayfun i de forskellige versioner, hundedyre originale meks, provari og andre rørmods, boxmods og nu TC. Nu har TC fundet sin plads på linie med andet kvalitetsgrej til dampning.
    Jeg bruger stadig Vamo og Itaste rør, meks og forskellige VW bokse. Nu bruger jeg også TC. Jeg synes, at det er nemt og sikkert at bruge - men det er ikke som sådan bedre end alt det andet gode udstyr. Det er genialt til drippere - og her har SS tråden gjort det muligt igen at lave pæne dual builds med relativt få viklinger.
    Jeg har en opsætning, der smagsmæssigt slår alt andet jeg bruger, og det er ikke TC. Det er et omhyggeligt clapton build i kanthal på en gammel Lemo II og et mekanisk kobber mod. Den skal lige have 1 sekund til at varme coilen op, så giver den en for mig uforlignelig smag hvor det, at dampen bliver lidt varmere, hvis man suger lidt længere er en del af charmen. Det er noget af det, som TC ikke kan.

Del Denne Side