Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Til forhandlerne derude...G2 Vapor

Discussion in 'Færdigblandet E-Liquid' started by PureNitro, 23 June 2015.

1. PureNitro

PureNitro Member

Hvorfor er der ingen af jer, der har webshop eller butik, som sælger G2 Vapor?

Det eneste sted jeg kan finde det er hos Mulen.

/Henrik Sønder

2. GreatDane

GreatDane Active Member

Det samme kan man jo spørge om med ca 2300 andre brands.

3. K.Svendsen

K.Svendsen Member

Det handler om overlevelse.
    Der er for mange forhandlere om alt for få kunder. Avancen er større ved deres egen hjemme bryg.

4. Junkiedonkey

Junkiedonkey Active Member

Der findes da flere europæiske webshops der har G2...

5. korsvang

korsvang Well-Known Member

Ja de sku tage sig lidt sammen de forhandlere: Nu f.eks den udmærkede væske Jumping The Kangaroo har jeg kun kunnet finde i byen Wutunugurra i Northern Territory Australien Der i Densils We have it all for you Shop. og der er altså for ringe syntes jeg.

6. GreatDane

GreatDane Active Member

Du er så syg :ya: :ya: :ya: :ya: :ya: :hookah: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

7. XERXES

XERXES Member

Den kan blandt en del andre end ved mulen også købes her <a class="postlink" href="https://www.ukecigstore.com/e-liquid/g2-vapor.html" onclick="window.open(this.href);return false;">https://www.ukecigstore.com/e-liquid/g2-vapor.html</a>

Ganske udmærket indslag u.korsvang :fnis:

8. PureNitro

PureNitro Member

Op med humøret drenge...Det virker som I føler jer trådt på. Det var jo ikke meningen.

I gør det alle pisse godt, så smil, solen står højt himlen.

/Henrik Sønder

9. GreatDane

GreatDane Active Member

Hehe nej bestemt ikke ;) Det var mere for at sige "Der findes mindst 5.000 mærker og man kan ikke ha´dem alle" ;-)

10. glad

glad Well-Known Member

Du kan bare købe nogle flere reoler :idea:

11. GreatDane

GreatDane Active Member

Okay jeg ændrer lige "kan" til "vil" så :D

Del Denne Side