Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Told på Tank?

Discussion in 'Generelt' started by xalodogan, 20 January 2018.

1. xalodogan

xalodogan Member

Har købt en OBS tank fra Gearbest. Den er sendt med Hollandsk post.

Nu undrer det mig bare hvorfor den er i tolden i Danmark. Holland er da et EU land.

Kan det mon være fordi tanken er en 4ML?
    Hvis ja hvad vil de gøre?

Jeg har da ikke bestilt Hash plader

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

2. Birger Bo

Birger Bo Member

Så vidt jeg kan se ligger Gearbest ikke i EU, og blot fordi at forsendelsen går via holland, gør det den ikke toldfri.

xalodogan likes this.
  3. xalodogan

xalodogan Member

Jeg har købt en Tank til en El Cigaret fra Gearbest. Under betaling af produkt havde jeg mulighed om at vælge post fra Kina eller et EU registreret postvæsen (Holland). Jeg vælger så EU.

Nu er pakken stoppet her i DK og de har pålagt afgifter / moms.

I følge Postnord så er det korrekt. Men da pakken er sendt fra Kina og derefter til Holland og derefter igen til DK så skal jeg betale alligevel.

Er der nogen som har oplevet det samme?

4. xalodogan

xalodogan Member

Du har ret

5. Hermann

Hermann Member

Handler ikke hos Gearbest da de ikke længere vil mærke deres varer ned under $10. :mad:

Del Denne Side