Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Væsker som kan ødelægge din tank

Discussion in 'Selvblanderen' started by illuminator, 26 January 2012.

1. hopper78

hopper78 Active Member

Det var sku da godt at du opdagede at der var olie i før du begyndte at dampe det ;-)

2. Drastrup

Drastrup New Member

Jeg fik en cappotiono med fra Pinkmule i det startsæt jeg bestilte derinde med Ce4'ere - Der er altså ikke sket noget, og jeg har vel dampet to opfyldninger...

3. Malene

Malene Member

de blir også brugt i fødevare

4. Kennet

Kennet Active Member

Re: Sv: Væsker som kan ødelægge din tank

Nu har jeg kørt Anis essensen fra twoj i ca en uge fra pink mule og det arbejder fint sammen med vivi nova og ce4 v3 :grin:
    Bare lidt info da jeg kunne se den på no go listen

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

5. Sandra

Sandra New Member

Det kommer an på hvor mange procent du har puttet i.

6. Kennet

Kennet Active Member

Bruger lige omkring 10%

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

7. MiniFriis

MiniFriis Active Member

urtegaardens Urteblanding har jeg været uheldig med har fået ødelagt to ce4 tanke på den men den smager rigtigt godt :)
    :)

8. TCVIBE

TCVIBE Member

Ananas aroma fra Bolchehuset i et 10% mix i 66% PG, 34% VG fra Inawera har nu busted 3 plexiglas tanke.

2 på Riki Tivi Tavi (en klar og en blå)
    1 på AGA-T

Det er sket på to af mine og en af KDanmark's

9. Random

Random Active Member

Jeg tror faktisk kdenmark har fået ødelagt 2 tanke hvis ikke jeg husker forkert.

Jeg ved også at wisamel allerede har ødelagt begge hans riki-tiki tanke (Er dog ikke sikker på hvilken væske det var med)

10. hopper78

hopper78 Active Member

Jeg har ødelagt en af tankene med banan væske

11. kdenmark

kdenmark New Member

jeg har busted en blå tank med ananasen :D Den er dog ikke utæt, bare flækker over det hele hahaha

12. Jokken

Jokken Active Member

Har nogen haft problemer med Pink candy fra Twojliquid???

Jeg har dampet den i snart 4 mdr og aldrig haft noget nogen problemer og så f..... nok om den ikke vælger at flække min Hellfire tank...

13. David Pavid

David Pavid New Member

Nu har du også brugt din hellfire en hel dag, så hvorfor ikke >,<

14. JAM

JAM New Member

Feck,din helt nye tank :OHHNO:

15. illuminator

illuminator Active Member

Jeg ved at Thomas J har mistet nogle tanke til Pink Candy...

Jeg blander en 12% Pink Candy til min far, og den har han aldrig haft problemer med i sin tank...

16. shw

shw New Member

Yes! Pink candy ødelægger tanke... Jeg mener at jeg har nævnt det i en tråd engang i starten af året.

17. Jokken

Jokken Active Member

Hmm, jeg blander den 15%. Har haft den i ce4, vivi nova, DCT, 5 forskellige genesis, hvoraf Hellfire er den eneste som ikke klarede det...

Kan godt være Hellfire er fin, men kan den ikke klare min Pink candy, så må den videre... :cry:

18. JAM

JAM New Member

Send gerne til Jam :)

19. Jokken

Jokken Active Member

Det er da i orden JAM, så sender du bare Foggatti til jokken. :)

20. JAM

JAM New Member

ÆV øhhh kan vi lave en ordning hvor den ikke indgår ? ;)

Del Denne Side