Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Væsker som kan ødelægge din tank

Discussion in 'Selvblanderen' started by illuminator, 26 January 2012.

1. Jokken

Jokken Active Member

Du kan da bare købe en ny, de kommer da snart på lager igen... Det gør man jo ikke bare lige med en Hellfire... ;)

2. JAM

JAM New Member

Nææ så hellere en ordning ;)

3. perhol

perhol Member

Har dampet siden 1/11, så jeg ved allerede alt (cirka ;) )
    Den sidste Ce4 havde ladt livet, heldigvis havde jeg netop modtaget 2 stk. Vivi Nova.
    Sad med en selvblandet væske i den ene, den var ærlig talt lidt kedelig, så jeg ville lige peppe den lidt op.
    Så jeg dryppede 3 dråber Cool Mint fra Inawera direkte ned i væsken i Vivi Nova'en.
    2 sekunder senere splittede tanken i tusind stykker og væsken sev ned over min ret nye VMax.
    Fik ret travlt med at rense VMax :oops:
    Og med at læse denne tråd :idea:

Er nu nede på bare 1 Vivi Nova at dampe på, så foreløbig ingen eksperimenter her.

4. Mnc

Mnc Active Member

Jeg købte også 2 Nova'er første gang. :D
    Hvis jeg var nede på 1, så ville jeg se at få bestilt nogle flere. :lol:

5. perhol

perhol Member

Re: Sv: Væsker som kan ødelægge din tank

Har købt 2 af en ven og har flere på vej.
    Tør ikke løbe tør, så blir' jeg bare analog igen. Det går jo ikke, vel.

Sendt fra min Samsung Galaxy Note 2 med Tapatalk2

Del Denne Side