Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Vaporwood mod dna købe tråd

Discussion in 'Modding - DIY' started by frankmich, 30 December 2014.

1. TCVIBE

TCVIBE Member

Her er den også modtaget med stor glæde.
    Det er godt nok vel udført arbejde.
    Eneste jeg godt kunne tænke mig var måske et lille ekstra stykke så man kunne se hvordan en evt olie finish ville tage sig ud mod en klar lak.
    Det var dog noget som kun lige slog mig da jeg stod og kikke på den lille lækkerhed og tænkte på hvordan finishen skulle være.

Jeg bukker dybt herfra og takker for muligheden for at købe dette smukke væsen.

2. djboa

djboa New Member

Du kan jo slibe undersiden af lågen og indeni og prøve tingene af hvor man ikke kan se det ...

Også modtaget med glæde her - er imponeret over de tætte tolerancer!!!

Du burde lave vindue til skærmen næste gang, er sikker på at i kan få det til at sidde totalflush og lækkert ;)

3. Torben-L

Torben-L Active Member

Ja, jeg kan kun være helt enig, men som @djboa også skriver, så kan man jo teste 2-3 forskellige muligheder på indersiden :)

Ja jeg er også ret vild med den måde bagcover og front de bare fit'ter 100%. Det er helt afgjort godt "håndværk" ;) den maskine har lavet

4. frankmich

frankmich New Member

Det glæder mig at høre. Ved klarlak kræver det sindsyg fin slibning. Også kan den blive fulstændig blank. Olien er noget lettere at arbejde med da du altid kan give olie igen. Du kan også bruge bi voks men der skal den have en 3-4gange også skal den vedligeholdes da den ikke suger sig ordenlig ind i træet. Men lad da se nogle billeder når i får dem slebet og behandlet. Evt i en ny tråd

5. djboa

djboa New Member

Rundet hjørner og sandet ... Imorgen er det tru oil tid ...

6. TCVIBE

TCVIBE Member

Jeg tror at det ender med en slut slibning med noget korn 800 også en tur med noget korn 2000 inden den kommer på besøg hos autolakkeren inden ved siden af hvor jeg arbejder.
    Tror at hvis den kun får olie så ville et evt juice spild trænge ind i træet og misfarve.
    Også ville en super fin slibning og lak også få træet til at poppe helt vildt.

7. frankmich

frankmich New Member

nåå er der nogen der er kommet igang

8. Rothestar

Rothestar Member

Har lavet en kniv hvor jeg gav skæftet bi-voks hvor det blev varmet op over åben ild, da jeg jo sad ved et lejetbål, så suger træet altså rigtig godt og ligger et beskyttende lag.... Gentag omvarmningen gentagende gange hvor voksen bliver flyende... Der dur...

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. Gore

Gore Member

Er godt nok spændt på at se jeres færdige resultater!

10. TJ.Honda

TJ.Honda Member

Har lige hentet min flot flot flot arbejde. Nu skal der bare slibes!

11. TJ.Honda

TJ.Honda Member

12. frankmich

frankmich New Member

De nederste knapper rykker du bare lidt ind når du limer den så det er lidt ligesom hana modz

13. TJ.Honda

TJ.Honda Member

Ja! Syntes også de stak lidt ud!

14. perhol

perhol Member

Jeg har også hentet min i dag. Den er vel nok flot :)

Der går nok et godt stykke tid inden jeg får den lavet.
    Er i gang med en anden og arbejder temmelig langsomt.

15. frankmich

frankmich New Member

nogen der er nået længere

16. djboa

djboa New Member

[​IMG][​IMG]
    Fem seks lag ... Den får lige lidt flere for en god ordens skyld ;)

17. frankmich

frankmich New Member

ser godt ud du har brugt "gun" oil kan jeg se

18. djboa

djboa New Member

Jeps, fik det anbefalet til k-boxen, og synes det funker fint, 2-3 timer imellem lagene og det tørrer i nærheden af brændeovnen ;)

19. djboa

djboa New Member

[​IMG][​IMG]
    Blev færdig igår ... Damper derudaf ;)

20. carnival

carnival Member

Djboa, ser sgu' godt ud :)
    Synd man ikke selv kan samle sådanne mods, lidt misundelig er man jo på jer der kan :)

Always polite with a elderly vaper

Del Denne Side