Change background image
  1. Kære gæst

Eryger er et privat forum for folk med interesse inden for damp. Hvis du ønsker at deltage i diskutioner og få det fulde udbytte af forummet skal du oprette en brugerkonto.

Vær opmærksom på at der kan forefindes reklamer, både i form af bannere samt i skrevet form, omhandlende ecigaretter.

En bruger på Eryger skal minimum være 18 år og ved oprettelse af en brugerkonto accepteres dette.

Dear guest

Eryger is a private forum for people who share an interest in vaping. If you wish to participate in the discussions and use the forum to the full potential, you must create a user account.

Be advised that advertisement can occur regarding ecigarettes, both as banners and in written form.

A user must at least be 18 years old and by creating a user account, you are accepting this fact.

Dismiss Notice

Eryger anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles ikke med tredjepart.

Vaporwood mod dna købe tråd

Discussion in 'Modding - DIY' started by frankmich, 30 December 2014.

1. perhol

perhol Member

Djboa, den ser rigtig godt ud!

2. Equuleus

Equuleus New Member

ser rigtig godt ud. kan man vente med at bestille til den 1. ? Damp budgettet er sku helt i bund lige nu

3. djboa

djboa New Member

Takker - skal lige sige at den ikke er limet, og holder sammen uden magneter. Det er bare pas kram af øverste skuffe!

Eneste anke er at den er for let, men det vænner jeg mig nok til ;)

4. McCoder

McCoder New Member

det samme her, jeg ville ende med at ødelægge box, chip, værktøj, lodekolbe og bordet jeg sidder ved :dash:

5. djboa

djboa New Member

Kommer i andre ikke ud af busken, jeg er da ikke den eneste der fik nørdet i weekenden??? ;)

6. frankmich

frankmich New Member

Den er sku flot. Har du nogle billeder af fronten og inden i. Undskyld hvis jeg ikke lige svarer med det samme. Da jeg sidder i philippinerne

Sent from my iPhone using Tapatalk

7. djboa

djboa New Member

[​IMG][​IMG]

Selvfølgelig - men jeg er ikke en ørn til at lave det pænt indeni ... Var mere fokuseret i at få tykke ledninger i den ;)

8. TJ.Honda

TJ.Honda Member

[​IMG][​IMG][​IMG]
    Er kommet lidt længere.

9. djboa

djboa New Member

Den bliver Nice

10. Torben-L

Torben-L Active Member

Ja jeg er ikke nået så langt med selve boksen endnu, da jeg har haft den udlånt for at få bygget en indsats der er specielt designet til denne boks..... Og nu har jeg fået fabrikeret indsatsen til boXen, den kan hvis du skulle være int. købes for 70.- (Kontakt @Rothestar) det er ham der laver dem.
    I får lige et par billeder af den.

3D printet er lavet så hele mollevitten kan laves udenfor boksen, og så slides den bare ind på plads (Husk og vente med varituben, den skal først monteres når det hele er skubbet ind på plads) :D

11. frankmich

frankmich New Member

Ser godt ud

12. frankmich

frankmich New Member

Hvordan går det med folks Vaporwood er man glade for dem

13. djboa

djboa New Member

Min er stadig i daglig rotation ;)

14. TJ.Honda

TJ.Honda Member

Regner med at få den samlet her i weekenden

15. Henrikvejle

Henrikvejle Member

min bliver taget i brug hver morgen til morgenkaffen... og bliver først skiftet ud når jeg har trukket uniformen på og er på vej på job...

16. TCVIBE

TCVIBE Member

Min DNA30 er desværre behæftet med en fejl.
    Til alt held havde jeg ikke limet fronten fast, så nu bliver det skiftet ud med en DNA20 som jeg har liggende.
    Syntes ikke lige jeg har lyst til at smide penge efter endnu et board lige pt.

17. frankmich

frankmich New Member

Surt jeg har bare limet min front på bagsiden med lim pistol så kan det da tages fra hinanden igen. [​IMG]

Har du nogle billeder af din

18. djboa

djboa New Member

Min front er ikke limet, den sidder stramt nok og har ingen problemer haft med det ;)
    Endnu engang er jeg bare imponeret over hvor tight det er fræset!

19. TJ.Honda

TJ.Honda Member

20. Equuleus

Equuleus New Member

Tager du stadig mod bestillinger?

Del Denne Side